W jaki biznes warto zainwestować?

Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
17-19 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy obecnych i przyszłych przedsiębiorców będzie wybierać pomysły na własny biznes. Po raz siedemnasty spotkają się tu obie strony franczyzowego biznesu – przyszli franczyzobiorcy i partnerzy mogą poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franczyzy. W tegorocznych targach poza markami już działającymi w Polsce pojawią się koncepty m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Włoch, Węgier, Chorwacji i Ukrainy.
– Jesteśmy na Targach Franczyzy, bo wciąż się rozwijamy i poszukujemy nowych franczyzobiorców. W poprzednich edycjach goście targów chętnie odwiedzali nasze stoisko i nie powinno nas zabraknąć także w tym roku – mówi Krzysztof Stępień, senior franchising supervisor McDonald’s Polska.
Wybierz markę
O przyszłych franczyzobiorców zabiegać będą przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Już teraz zarejestrowało się 120 wystawców reprezentujących 150 marek i codziennie przybywają kolejni. Pierwsze stoiska zostały sprzedane jeszcze w czasie ubiegłorocznej edycji targów.
Do najliczniej reprezentowanych branż tradycyjnie należy gastronomia – na tegorocznych targach zaprezentuje się kilkadziesiąt marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne m.in.: Bafra Kebab, Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, Gruby Benek, Krowa Mać, Kurcze Pieczone, Lodolandia, Makarun, McDonald’s, Ministerstwo Śledzia i Wódki, New York Pizza, Papa John’s, Pijalnia Wódki i Piwa, Soup Culture, Subway, So! Coffee, Tel Aviv Urban Food, Western Chicken czy Western Tortilla.
Popularnością wśród odwiedzających cieszą się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych. Na Targach Franczyza jako franczyzodawcy zadebiutują Auchan oraz Biedronka. Wśród wystawców z tej branży pojawią się również Carrefour, Duży Ben, Groszek, Intermarche oraz Żabka – partner strategiczny Targów Franczyza. Branża modowa będzie reprezentowana m.in. przez marki z Grupy Vistula (Wólczanka, Vistula, Bytom), brandy reprezentowane przez GPoland (np. Armani Exchange, Calvin Klein, Emporio Armani, Imperial, LIU JO, Pollini, Patrizia Pepe, Tom Tailor, Twinset). Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znajdą oferty choćby PZU, Conditor, Monetii oraz marek bankowych: Getin Noble Banku, Nest Banku, PKO Banku Polskiego a także Santander Bank Polska.
Firmy franczyzowe wystawiają się na targach z nadzieją na pozyskanie nowych partnerów, dzięki którym ich biznes będzie się rozwijał. Franczyzodawcy mają jasno określone kryteria, doskonale wiedzą, kogo szukają i jacy kandydaci pasują do profilu franczyzobiorcy. Znacznie mniej sprecyzowane oczekiwania mają najczęściej odwiedzający, którzy na targach poznają ofertę rynku franczyzy i czasem nie wiedzą nawet w jakiej branży chcieliby działać. Warto więc zapoznać się z listą wystawców, wybrać interesujące nas marki i zaplanować wizytę na targach. Bilet na targi ważny jest przez trzy dni, dzięki czemu odwiedzający mają możliwość odbycia rozmów z wieloma franczyzodawcami.
Codziennie aktualizowana lista wystawców dostępna jest na stronie franczyza.pl. Bilety można też kupić online: bilet.franczyza.pl.
ZOBACZ W KATALOGU

5.10.15.

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Bricomarché (Grupa Muszkieterów)

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chinkalnia

Crazy Bubble

Dobra Pączkarnia

Early Stage

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Giganci Programowania

Godan - balony i dekoracje

Greenpoint

Gruby Benek

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Kurcze Pieczone

Lodolandia & Kołacz

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Metrohouse

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Monetia

Nest Bank

New York Pizza Department
Pizzerie

Northgate Logistics

Orient Massage & Thai Organic

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizzeria Stopiątka

PKO Bank Polski S.A.

PSB Mrówka

Santander

Speed Queen

Stava

Subway

Twój Prawnik 24

VeloBank

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Żabka
Sklepy typu convenience
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...