W jaki biznes warto zainwestować?
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
17-19 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy obecnych i przyszłych przedsiębiorców będzie wybierać pomysły na własny biznes. Po raz siedemnasty spotkają się tu obie strony franczyzowego biznesu – przyszli franczyzobiorcy i partnerzy mogą poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franczyzy. W tegorocznych targach poza markami już działającymi w Polsce pojawią się koncepty m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Włoch, Węgier, Chorwacji i Ukrainy.
– Jesteśmy na Targach Franczyzy, bo wciąż się rozwijamy i poszukujemy nowych franczyzobiorców. W poprzednich edycjach goście targów chętnie odwiedzali nasze stoisko i nie powinno nas zabraknąć także w tym roku – mówi Krzysztof Stępień, senior franchising supervisor McDonald’s Polska.
Wybierz markę
O przyszłych franczyzobiorców zabiegać będą przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Już teraz zarejestrowało się 120 wystawców reprezentujących 150 marek i codziennie przybywają kolejni. Pierwsze stoiska zostały sprzedane jeszcze w czasie ubiegłorocznej edycji targów.
Do najliczniej reprezentowanych branż tradycyjnie należy gastronomia – na tegorocznych targach zaprezentuje się kilkadziesiąt marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne m.in.: Bafra Kebab, Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, Gruby Benek, Krowa Mać, Kurcze Pieczone, Lodolandia, Makarun, McDonald’s, Ministerstwo Śledzia i Wódki, New York Pizza, Papa John’s, Pijalnia Wódki i Piwa, Soup Culture, Subway, So! Coffee, Tel Aviv Urban Food, Western Chicken czy Western Tortilla.
Popularnością wśród odwiedzających cieszą się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych. Na Targach Franczyza jako franczyzodawcy zadebiutują Auchan oraz Biedronka. Wśród wystawców z tej branży pojawią się również Carrefour, Duży Ben, Groszek, Intermarche oraz Żabka – partner strategiczny Targów Franczyza. Branża modowa będzie reprezentowana m.in. przez marki z Grupy Vistula (Wólczanka, Vistula, Bytom), brandy reprezentowane przez GPoland (np. Armani Exchange, Calvin Klein, Emporio Armani, Imperial, LIU JO, Pollini, Patrizia Pepe, Tom Tailor, Twinset). Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znajdą oferty choćby PZU, Conditor, Monetii oraz marek bankowych: Getin Noble Banku, Nest Banku, PKO Banku Polskiego a także Santander Bank Polska.
Firmy franczyzowe wystawiają się na targach z nadzieją na pozyskanie nowych partnerów, dzięki którym ich biznes będzie się rozwijał. Franczyzodawcy mają jasno określone kryteria, doskonale wiedzą, kogo szukają i jacy kandydaci pasują do profilu franczyzobiorcy. Znacznie mniej sprecyzowane oczekiwania mają najczęściej odwiedzający, którzy na targach poznają ofertę rynku franczyzy i czasem nie wiedzą nawet w jakiej branży chcieliby działać. Warto więc zapoznać się z listą wystawców, wybrać interesujące nas marki i zaplanować wizytę na targach. Bilet na targi ważny jest przez trzy dni, dzięki czemu odwiedzający mają możliwość odbycia rozmów z wieloma franczyzodawcami.
Codziennie aktualizowana lista wystawców dostępna jest na stronie franczyza.pl. Bilety można też kupić online: bilet.franczyza.pl.
ZOBACZ W KATALOGU
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Early Stage
Szkoły języka angielskiego
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Giganci Programowania
Zajęcia z programowania dla dzieci i młodzieży
Godan - balony i dekoracje
Sklepy z akcesoriami na przyjęcia
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Gruby Benek
Pizzerie
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Metrohouse
Biura nieruchomości
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
New York Pizza Department
Pizzerie
Northgate Logistics
Biura spedycyjne
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Santander
Placówki bankowe
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
VeloBank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


