Bricomarché z nowym sklepem

Marka Bricomarché uruchamia 160. sklep pod swoim szyldem. To piąte w sieci otwarcie w tym roku.
Najnowszy sklep Bricomarché powstał w Aleksandrowie Kujawskim. Jak wszystkie placówki marki (oprócz jednego) będzie działał we franczyzie. Zajmuje powierzchnię 1,6 tys. m2, dodatkowo obok znajdzie się ogród zewnętrzy zajmujący 660 m2 oraz parking na 50 miejsc.
– Proponujemy klientom produkty z czterech działów: artykuły budowlane, majsterkowanie, ogród oraz dekoracja. W naszej ofercie znajdzie się dodatkowa usługa transportu towaru oraz rośliny pochodzące od lokalnych dostawców – mówi Roman Hammer, właściciel sklepu Bricomarché w Aleksandrowie Kujawskim.
Działająca w branży dom i ogród marka Bricomarché należy do Grupy Muszkieterów. W ubiegłym roku sieć osiągnęła obroty na poziomie powyżej 2,3 mld zł, czyli o ponad 10 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym roku koncept planuje w sumie blisko 10 otwarć, z czego zrealizowano już pięć – oprócz Aleksandrowa Kujawskiego także w Mławie, Krzeszowicach, Chodzieży i Bytomiu. Dodatkowo sieć przeprowadziła relokację supermarketu w Kamiennej Górze.
Gotowi do przeprowadzki
Kandydat na franczyzobiorcę Bricomarché powinien być gotowy do zmiany miejsca zamieszkania.
– Bardzo rzadko zdarzają się sytuacje, kiedy mamy dla naszych franczyzobiorców przygotowane lokalizacje w miejscu ich zamieszkania, o czym na wstępie informujemy – wyjaśnia Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce. – Stąd we współpracy preferujemy małżeństwa, gdyż rodzinna przeprowadzka i zaangażowanie w biznes bardzo pomagają. Choć oczywiście single również mogą zostać naszymi franczyzobiorcami.
Warunkiem przystąpienia do Grupy jest wkład własny w wysokości min. 400 tys. zł (nie mniej niż 20 proc. wartości całej inwestycji). Kwota ta stanowi kapitał zasilający spółkę franczyzobiorcy, która zarządza supermarketem o wielomilionowych obrotach.
– Co istotne, nie jest to opłata za licencję lub inna opłata na rzecz Grupy, a kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki prowadzonej działalności – podkreśla Katarzyna Jańczak-Stefanide.
Franczyzobiorca wybiera jedną z proponowanych mu przez licencjodawcę lokalizacji. Powierzchnia handlowa marketów Bricomarché wynosi od 1 do ponad 5 tys. m2. Asortyment sklepów, w zależności od sezonu, waha się od 15 do 30 tys. produktów. Franczyzobiorcy, oprócz pomocy w wyborze lokalizacji, mogą liczyć na wsparcie w opracowaniu projektu sklepu, doborze wyposażenia, budowie i przygotowaniach do otwarcia. Przechodzą szereg szkoleń, dotyczących wszystkich aspektów zarządzania marketem.
Szacowany okres zwrotu z inwestycji w market Bricomarché to trzy lata.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej