Nieruchomości wirtualnie

Aspect Nieruchomości wprowadza nowe technologie do swoich biur. Czy to wpłynie na wzrost sprzedaży?
Sieć Aspect Nieruchomości liczy obecnie 20 franczyzowych biur pośrednictwa nieruchomości. Najnowsze otwarto w sierpniu w Warszawie. Korzystając z najnowszych technologii, warszawski oddział wyspecjalizował się w wirtualnych wizytach 360, czyli panoramicznych prezentacjach, które pozwalają obejrzeć całe wnętrze nieruchomości.
– Wirtualne wizyty mają ogromną przewagę nad klasyczną fotografią – twierdzi właściciel biura ASPECT Nieruchomości Warszawa Centrum, Damian Wójcik. – W dzisiejszym świecie jedną z największych wartości jest czas. To dzięki technologii 360 st. możemy go zaoszczędzić, ponieważ pełniejsza wizualizacja powoduje szybszą ocenę atrakcyjności nieruchomości. Poznając nieruchomości na podstawie wirtualnej wizyty klienci mogą łatwiej wyselekcjonować te, które są dla nich awarte obejrzenia na żywo.
W ramach akcji promocyjnej, która ruszy we wrześniu i potrwa do końca października, każdy nowy franczyzobiorca wchodzący do sieci Aspect Nieruchomości otrzyma wszystkie niezbędne narzędzia oraz szkolenia, służące do skutecznego oferowania swoim klientom opcji wirtualnych wizyt 360.
– Wprowadzenie do standardowej oferty wirtualnych wizyt 360 to jeden z elementów strategii budowania przez Aspect Nieruchomości pozytywnego wizerunku agenta jako eksperta rynku, który profesjonalnie i rzetelnie przygotuje lokal do sprzedaży – mówi Bartłomiej Kołodziejek, dyrektor ds. rozwoju sieci Aspect Nieruchomości.
Od kandydatów na licencjobiorców franczyzodawca nie wymaga doświadczenia w branży. Trzeba natomiast dysponować lokalem na biuro - w dobrej lokalizacji, na parterze i blisko parkingu. Wymagany metraż zaczyna się od 30 m2. Do końca października obowiązuje promocyjna stawka opłaty licencyjnej – teraz wynosi ona 7 tys. zł, czyli 50 proc. standardowej kwoty.
– W ramach pakietu franczyzowego oferujemy wszystkie narzędzia, które umożliwiają samodzielne prowadzenie biura. Obrendowanie lokalu, szkolenia podstawowe i zaawansowane, dostęp do systemów oraz wsparcie pracowników centrali – dodaje Bartłomiej Kołodziejek.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej