Sprzedaż internetowa na topie

Klienci Top Secret chętnie kupują produkty marki przez internet. Czy franczyzobiorcy mają się czego obawiać?
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Obroty sieci modowej Top Secret w sierpniu wyniosły około 18 mln zł i były niższe o ok. 12 proc. niż w sierpniu ubiegłego roku. – Spadek obrotów związany był z planowanym mniejszym zakupem towarów. Naszym celem było natomiast wyprzedanie nadmiernego zapasu pozostałego z 2018 roku. Taka struktura zapasu spowodowała niższą sprzedaż towarów wakacyjnych i jesiennych, która nie została w pełni skompensowana wzrostem sprzedaży towarów z wiosny/lata oraz poprzednich sezonów. W rezultacie wypracowana marża była w br. niższa niż w roku poprzednim – podkreślił Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan.
A jak ma się sprzedaż internetowa Top Secret? Marka już kilka miesięcy temu sygnalizowała, że stawia na rozwój segmentu e-commerce, co w dalszym rozrachunku okazało się opłacalne. Jak informuje franczyzodawca, sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej Top Secret osiągnęła poziom 22 mln zł i była o 2 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego. Jak można się domyślić, na wzrost sprzedaży internetowej wpłynęło wprowadzenie niehandlowych niedziel. – W mniejszych miejscowościach, gdzie nie ma dużych galerii handlowych, da się zauważyć spadek sprzedaży także w soboty. Mieszkańcy wybierają się wtedy na zakupy do większych miast i większych galerii lub decydują się na zakupy przez internet. Sklepy franczyzowe otwierane są najczęściej w miastach liczących ok. 20 tys. mieszkańców. To gwarantuje zminimalizowanie ryzyka nierentowności salonu, zatem franczyzobiorcy mogą spać spokojnie – dodaje Kruszyński.
Jak i za ile?
W ramach pakietu franczyzowego franczyzodawca zapewnia pomoc wykwalifikowanej kadry pracowników Top Secret w bieżącym zarządzaniu sklepem, w tym m.in.: stałe wsparcie trenerów biznesu, pomoc visual merchandisera (aranżacja witryn oraz rozmieszczenie kolekcji i materiałów reklamowych w sklepie), bieżącą opiekę centrali i pomoc w dopasowaniu towaru do wielkości placówki, organizowanie kampanii reklamowych i okazjonalnych akcji marketingowych, wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych. Optymalna wielkość lokalu powinna wynosić od 120 do 300 m2. Dla franczyzodawcy ważna jest lokalizacja salonu. Sklepy pod marką Top Secret najchętniej otwierane są w centrach handlowych lub przy ruchliwych ulicach. – Już podczas analizy opłacalności otwarcia sklepu Top Secret w konkretnej lokalizacji, poprzez negocjacje warunków umowy najmu, optymalizację kosztów otwarcia, dobranie odpowiedniego pakietu działań marketingowych, rekrutację i szkolenie personelu zakładamy osiągnięcie rentowności salonu od pierwszych miesięcy jego działalności – mówi Bogusz Kruszyński.
Obecnie sieć Top Secret liczy 165 placówek franczyzowych.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...