Interes dla lubiących modę
Franczyzodawca Cipo & Baxx planuje pozyskać nowych partnerów głównie z Katowic, Krakowa, Rzeszowa, Wrocławia i Trójmiasta.
Oferta sklepów Cipo & Baxx skierowana jest zarówno do młodzieży, jak i do osób po 40 roku życia. Choć kolekcje są dość odważne, to w asortymencie znajdują się także modele bardziej klasyczne. – Kolekcje Cip & Baxx zawsze różniły się od tych dostępnych w innych sieciówkach, odważnym stylem i innowacyjnymi wzorami. Dodatkowo bardzo dobra jakość odzieży przyciąga stałych klientów, co pozwala nam na utrzymanie dobrej pozycji na rynku odzieżowym – mówi Agnieszka Celik, menedżer marki Cipo & Baxx.
Obecnie sieć liczy 60 salonów partnerskich. Jak zaznacza franczyzodawca o współpracy z marką może myśleć każdy, kto ma chęć lub doświadczenie w prowadzeniu sklepu, zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem.
Lokal idealny – czyli jaki?
Optymalna powierzchnia lokalu na sklep marki powinna wynosić od 80 do 100 m2. Agnieszka Celik zwraca, uwagę, że lokal jest aranżowany i wyposażany zgodnie z projektem marki. Franczyzodawca szacuje, że średnio na zatowarowanie sklepu 60 m2 należy przeznaczyć ok. 50 tys. zł.
Lokal powinien znajdować się w centrum handlowym lub przy głównej ulicy. – Mamy stały kontakt z centrami handlowymi, pomagamy w znalezieniu lokali. Zaopatrujemy salony bezpłatnie w materiały reklamowe: szyld, wieszaki na odzież, zasłony do przebieralni, loga, plakaty. Gwarantujemy stałą dostępność towarów przeznaczonych na promocję w atrakcyjnych cenach – tłumaczy Agnieszka Celik.
A po jakim czasie można liczyć na zwrot z inwestycji? Franczyzodawca zapewnia, że już po roku, choć przestrzega, że jest to uzależnione od wielkości miasta, lokalizacji sklepu, zdolności manedżerskich właściciela i jego zaangażowania w prowadzenie sklepu.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

