Opłacalna walka ze szkodnikami
– Jesteśmy gotowi na współpracę z istniejącymi firmami zajmującymi się zwalczaniem szkodników w Polsce – mówi Marcello Romeiro, dyrektor ds. rozwoju franczyzy marki Orkin.
Firma Orkin ma 100-letnia tradycję. Jak wyglądał rozwój firmy na przestrzeni lat?
Firma Orkin wyspecjalizowana w zwalczaniu szkodników, dziś jest uznawana za lidera w branży. Marka została założona przez 14-letniego Otto Orkina w 1901 roku, który swoją działalność zaczął od deratyzacji. Obecnie w portfolio firmy oprócz zwalczania zwykłych szkodników, w tym termitów, gryzoni i owadów, znajduje się również zintegrowany plan ochrony całego domu, w tym usługi izolacji i kontroli wilgoci. Orkin zatrudnia prawie 8 tys. osób w ponad 400 lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Meksyku, Europie, Ameryce Środkowej, Ameryce Południowej, na Bliskim Wschodzie, na Karaibach, w Azji, w Afryce i Australii. Obsługuje ok. 2 milionów klientów prywatnych i komercyjnych na całym świecie.
Jakich franczyzobiorców szukacie?
Przedsiębiorców, inwestorów lub firm działających obecnie w branży usługowej, które chcą zwiększyć swój zakres oferty na rynku, dodając usługi związane ze zwalczaniem szkodników. Jesteśmy również gotowi na współpracę z istniejącymi firmami zajmującymi się zwalczaniem szkodników, które są zainteresowane dołączeniem do naszej międzynarodowej marki.
Z pewnością wielu franczyzobiorców myśli, że firma zagraniczna niesie za sobą wygórowane ceny.
Nic bardziej mylnego. Oferujemy bardzo przystępną cenę za markę, szkolenia i dostęp do narzędzi marketingowych i sprzedażowych. Wysokość ceny zależy od obszaru, który będzie obejmowała licencja.
Co zapewniacie w ramach pakietu franczyzowego?
Narzędzia oraz podręczniki, aby franczyzobiorca mógł profesjonalnie prowadzić działalność. Program treningowy dzieli się na dwie części: techniczną, która obejmuje metody zwalczania szkodników oraz część poświęconą odpowiednim regulacjom i wymaganiom sanitarnym. Franczyzobiorca musi natomiast posiadać lokal na biuro oraz samochód, którym będzie dojeżdżał do klientów.
Rozmawiała Maryla Pałasz
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


