Palmers z Playboyem
Najnowsze kolekcje bielizny Palmers zostaną zaprezentowane w poniedziałek, 9 grudnia 2002 roku, w warszawskim klubie „Labirynt”.
Pokaz odbędzie się podczas uroczystości zorganizowanej z okazji 10- lecia polskiej edycji Playboya. Modelkami będą Playmate roku 2002.
Prezentacja bielizny Palmers będzie jedną z atrakcji, które uświetnią imprezę. Goście będą mogli obejrzeć najnowsze kolekcje – Tizia, Chaplin, Cinderella.
- Zmysłowa bielizna stanowi ważny element kobiecego seksapil. Mężczyźni nie są tylko biernymi obserwatorami. Bardzo często to właśnie oni kupują u nas bieliznę dla swoich Pań. Ten pokaz będzie przygotowany właśnie z myślą o mężczyznach - uważa Grażyna Tarka ze spółki Tarjo, która rozwija sieć Palmers w Polsce.
Palmers powstał w 1914 roku w Austrii, a obecnie posiada kilkaset sklepów firmowych w Europie i Azji. W Polsce obecna jest od 1993 roku. Kojarzona jest z odważnymi kampaniami reklamowymi na bilbordach.
Info: Tarjo
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...