Burgery we franczyzie

W różnym modelu
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jenn’s Burger & More to restauracja inspirowana kuchnią amerykańska, serwująca m.in. wołowe burgery, frytki, świeże lemoniady. Właścicielem marki jest Doradztwo Gastronomiczne. pl. 
– Działając w branży gastronomicznej od ponad 25 lat, posiadamy dużą wiedzę w zakresie popularności i kierunków rozwoju polskiej gastronomii – mówi Marek Łepkowski, menedżer operacyjny Jenn’s Burger & More. – Burgerownie nadal cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. I choć na rynku znaczącą rolę odgrywają duże międzynarodowe koncerny, to wiemy, że jest jeszcze dużo miejsca na tego typu restauracje. Zwłaszcza, że inwestycja w międzynarodowe marki to kwota sięgająca dużo ponad 1 mln zł. Nasz koncept został przygotowany w taki sposób, żeby koszty inwestycji były w zasięgu inwestorów nie posiadających dużego kapitału.

Na razie działa jedna restauracja marki, w Sochaczewie. Jenn’s Burger & More można otwierać w trzech formatach: Select Premium, Premium i Drive Thru Select Premium. W zależności od formatu, restauracje będą różniły się zakresem menu, sposobem serwowania produktów i obsługi. Mogą być zlokalizowane w centrach handlowych i centrach miast. Format Drive Thru Select Premium jest przygotowany dla lokalizacji przy stacjach paliw, dużych konceptach handlowych, na obrzeżach miast i przy trasach przelotowych. Minimalna powierzchnia dla restauracji Select Premium zaczyna się od 100 m2, dla Premium od 150 m2. Natomiast teren pod zabudowę formatu drive thru powinien mieć min. 2 tys. m2, a sam budynek na restaurację około 300 m2
– Na życzenie franczyzobiorcy pomagamy w poszukiwaniu właściwego lokalu – zapewnia Marek Łepkowski. – W swojej bazie posiadamy również propozycje, które spełniają odpowiednie wymagania.
Koszty inwestycji zaczynają się od 200 tys. zł i są zależne od wybranego formatu. Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci zaczyna się od 6,5 tys. zł, a miesięczna opłata opłata franczyzowa od 990 zł. Jest też opłata w postaci procentu od obrotu, jej wysokość jest ustalana indywidualnie. W pierwszych miesiącach od otwarcia franczyzobiorcy są zwolnieni z części opłat. 
– Na miasta powyżej 100 tys. mieszkańców udzielamy również licencji masterfranczyzowej – dodaje Marek Łepkowski.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €