Zarabiamy na sprzedaży lakierów
Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.
Najnowszy sklep Semilac otwarto miesiąc temu w opolskiej galerii handlowej Solaris Center. Oprócz tego, że klienci mogą kupić tu pełną ofertę kosmetyków i akcesoriów Semilac, mają też możliwość skorzystania z usług stylistek paznokci, zrobienia manicure hybrydowego i skorzystania z konsultacji makijażystek. Sklep ma powierzchnię ponad 32 m2 i mieści się na poziomie -1 galerii.
– Zależy nam, aby każda kobieta w Polsce mogła w łatwy i szybki sposób kupić nasze kosmetyki, a także skorzystać z profesjonalnych porad i usług naszych ekspertów. Stale obserwujemy obowiązujące trendy i zgodnie z nimi poszerzamy asortyment marki. Obecnie w naszym portfolio występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych oraz liczne produkty i akcesoria do pielęgnacji i stylizacji paznokci – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej firmy Nesperta, właściciela marki Semilac. – Mając na uwadze potrzeby klientek w marcu 2018 roku poszerzyliśmy nasz asortyment o produkty do makijażu: róże, cienie do powiek, pudry, podkłady, pomadki i wiele innych. A do końca tego roku zamierzamy jeszcze poszerzyć ofertę, zarówno z zakresu produktów do stylizacji paznokci, jak i makijażu.
Obecnie marka ma w Polsce 110 placówek: sklepów i wysp handlowych, przy czym zdecydowanie więcej jest punktów tego drugiego rodzaju. Najbardziej atrakcyjne lokalizacje dla konceptu to centra handlowe, usytuowane w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Otwarcie stoiska wiąże się z opłatą wstępną w wysokości 30 tys. zł. Do tego należy jeszcze doliczyć wydatki, związane z zakupem oprogramowania i sprzętu IT oraz pierwszym zatowarowaniem punktu.
– Zapewniamy franczyzobiorcom pomoc w projektowaniu przestrzeni dla wyspy oraz bezpłatne stoisko na cały czas trwania umowy. Po stronie franczyzobiorcy nie ma żadnych innych dodatkowych opłat – zapewnia Paulina Patelka.
Jeśli chodzi o koszty otwarcia sklepu, to są one szacowane indywidualnie i uzależnione m.in. od wielkości lokalu, zakresu prac. Franczyzodawca pomaga licencjobiorcom w wyborze lokalizacji oraz pośredniczy w negocjacjach z właścicielem obiektu. Jest również obecny przy podpisywaniu umowy najmu.
– Bardzo istotna jest dla nas wysoka jakość obsługi klientów w naszych punktach – podkreśla Paulina Patelka. – Dlatego dużą wagę przywiązujemy do profesjonalnych szkoleń, które zapewniamy pracowników placówek.
Licencjodawca doradza franczyzobiorcom podczas rekrutacji personelu i szkoli pracowników z zakresu kompetencji sprzedażowych i produktowych. Oprócz tego licencjobiorca może liczyć także na wsparcie marketingowe, np. porady jak prowadzić działania marketongowe w social mediach, materiały promocyjne. Ogólnopolską promocją marki zajmuje się centrala firmy.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


