Urządzają i zarabiają

– Wzrost wynagrodzeń skłania konsumentów do podnoszenia standardu życia – mówi Paweł Soroka, dyrektor działu wsparcia sprzedaży DDD Dobre Dla Domu.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Jak z perspektywy DDD Dobre Dla Domu wygląda rynek?
Bardzo dobrze. Dane dotyczące budownictwa pokazują, że w okresie styczeń-wrzesień 2019 roku oddano do użytkowania 145,6 tys. mieszkań. To o 12,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2018 roku. Z dużą nadzieją można też patrzeć w przyszłość z uwagi na to, że wzrosła również liczba mieszkań, których budowę już rozpoczęto.
Polacy ruszyli po mieszkania?
Nie tylko to. Owszem buduje się więcej mieszkań, bo jest na nie popyt. Ogólny wzrost wynagrodzeń, wzrost pensji minimalnej, budzi naturalną skłonność polskich konsumentów, aby podnosić swój standard życia, a jednym ze sposobów jest inwestycja w dom lub mieszkanie – jego zakup, zmiana na inne lub metamorfoza, czyli po prostu remont. Poprawiająca się kondycja finansowa Polaków ma bezpośredni wpływ na to, jak kupują.
Która grupa klientów przeważa w sklepach DDD – urządzający czy remontujący?
W okresie boomu budowlanego zawsze przeważają klienci urządzający nowe domy i mieszkania. Obecnie te proporcje rozkładają się 65 do 35 proc.
Jak zasobność portfela przekłada się na preferencje klientów?
Polacy z coraz większą atencją podchodzą do urządzania swoich mieszkań lub ich remontów. Chcą, aby ich mieszkanie było ładne i modne, zgodne z najnowszymi trendami promowanymi przez projektantów i architektów wnętrz. Pokazuje nam to wzrosty sprzedażowe w segmencie droższych paneli podłogowych, podłóg drewnianych oraz drzwi. Nasi klienci nie chcą jakiejkolwiek podłogi czy po prostu drzwi. Jeden i drugi element stanowi część większej całości i oczekiwania są coraz wyższe i bardziej konkretne. Poza tym klienci przychodzą już do nas po sam towar. Oni chcą ładnego wnętrza, chcą podnieść swojego życia, a my mamy im w tym pomóc. Między innymi dlatego ok. 70 proc. naszych produktów sprzedajemy z usługą montażu.
Czy rynkowe trendy znajdują odbicie w wynikach salonów DDD?
Zdecydowanie tak. Nasi klienci chcą uzupełnić braki w swoich niedoinwestowanych wcześniej domach i mieszkaniach, co na pewno jest kołem zamachowym dla sprzedaży produktów oferowanych przez sklepy DDD.
Jako sieć specjalistyczna, o drzwiach i podłogach wiemy wszystko. Jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby i aspiracje nawet najbardziej wymagających klientów. Większość właścicieli sklepów DDD Dobre Dla Domu jest bardzo zadowolona z obrotów po III kwartałach 2019 roku. Satysfakcja jest tym wyższa, im bardziej franczyzobiorca zaangażowany jest swój biznes.
Rozmawiał Łukasz Michalak
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...