Licencja na tajwańską herbatkę

Herbatka z wyspy
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Bubble tea to zimna herbata z kulkami tapioki, która przywędrowała do Polski z Tajwanu. Marka Crazy Bubble od 2012 roku buduje sieć punktów z taką właśnie ofertą. Współpracę z firmą można nawiązać albo w systemie partnerskim, albo we franczyzie. Punkty partnerskie to np. kawiarnie, restauracje, przyczepy gastronomiczne, które po prostu dodają bubble tea do swojej oferty. 
– Wyposażenie, potrzebne do przygotowywania bubble tea to lodówka, kostkarka, lada chłodnicza i czajnik, szejker. Punkty gastronomiczne z reguły już mają albo wszystkie te sprzęty, albo większość z nich – mówi Marcelina Fojucik, specjalistka ds. franczyzy Crazy Bubble. – W takim przypadku trzeba zainwestować tylko w zakup produktów.

Wyspa pod klucz

Jeśli chodzi o współpracę franczyzową to możliwe jest uruchomienie wyspy handlowej lub niewielkiego lokalu. Przy czym 95 proc. funkcjonujących placówek ma format wyspy. Wszystkie punkty działają w galeriach handlowych, choć nie jest to jedyna lokalizacja, jaką dopuszcza franczyzodawca. 
– Bubble tea można sprzedawać też np. na rynkach, starówkach, przy deptakach. Na pewno potrzebne jest miejsce o dużym przepływie pieszych – radzi Marcelina Fojucik. – Może to być tylko sprzedaż, np. z okienka podawczego, albo lokal z kilkoma miejscami dla klientów.
Licencjobiorcy sami szukają miejsca na biznes. Natomiast franczyzodawca może ich wesprzeć w negocjacjach umowy najmu. Przygotuje też „pod klucz” wyspę z pełnym wyposażeniem, którą następnie dowiezie we wskazane miejsc ei podłączy. Koszt takiej wyspy to 50 tys. zł netto. Do wydatków inwestycyjnych trzeba jeszcze doliczyć koszty zatowarowania w produkty. 
– Wyspy przygotowujemy zgodnie z wymaganiami konkretnej galerii handlowej – dodaje Marcelina Fojucik. – Dostosowujemy wysokość, wielkość, układ mebli. Standardowa wyspa zajmuje powierzchnię 10-12 m2.
Franczyzobiorca i jego pracownicy przechodzą darmowe szkolenia w jednym z działających punktów Crazy Bubble. Marka nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł. Szacowany czas zwrotu z inwestycji to około roku. Licencjodawca dodaje, że rekordzistom udaje się to w 2-3 miesiące. 
– Kiedyś w funkcjonowaniu naszych punków dało się zauważyć dość silną sezonowość. Lato było zdecydowanie lepsze – mówi Marcelina Fojucik. – Natomiast teraz sezonowość się zatarła. Można powiedzieć, że sezon trwa od marca do końca grudnia. Jedyni dwa miesiące zimowe są nieco słabsze.
Crazy Bubble ma obecnie 24 placówki franczyzowe i 21 punktów partnerskich.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €