Wirtualna agencja, realne zyski

Popyt na usługi
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Agencjawirtualna.pl zajmuje się usługami reklamowymi, z naciskiem na marketing internetowy.
–  Konkurencja na rynku jest ogromna. Firm, które robią strony internetowe jest coraz więcej. Ale my podeszliśmy do biznesu w sposób kompleksowy  zapewnia Michał Schnell, twórca Agerncjawirtualna.pl. – Oprócz działań, związanych z promocją firmy w internecie, zajmujemy się także prowadzeniem profili firm w social mediach. Na życzenie klienta robimy filmy reklamowe, spacery wirtualne, dostosowujemy strony do wymogów RODO. Zajmujemy się również projektowaniem oraz wydrukiem wszelkich materiałów promocyjnych, takich jak foldery, wizytówki, gadżety.
Marka powstała na początku roku 2019.  W ciagu roku koncept zdobył kilkunastu partnerów franczyzowych.
–  W 2019 roku podpisaliśmy 12 umów franczyzowych. Jesteśmy zadowoleni z takiego tempa rozwoju. Coraz więcej osób rozpoznaje naszą markę. A firmy, które współpracują z naszymi partnerami na rynku lokalnym, polecają nasze usługi kolejnym klientom – dodaje Michał Schnell.

Taniej lub drożej

Zadaniem franczyzobiorców jest pozyskiwanie klientów biznesowych na usługi reklamowe, zbieranie zamówień oraz dbanie o podtrzymywanie dobrych relacji handlowych. Kandydaci na licencjobiorców nie muszą mieć doświadczenia w marketingu.
Każdy partner przechodzi szkolenie produktowe. Uczymy go w jaki sposób oferować klientom nasze usługi. Ale nie tylko. Szkolenia dotyczą również obsługi mediów społecznościowych. Dodatkowo nasz partner ma całodobową opiekę przypisanego mu konsultanta, który służy pomocą w każdej kwestii. Zadaniem franczyzobiorcy jest zebranie potrzebnych informacji od klienta, na podstawie których będą realizowane zlecenia. Eksperci z naszej centrali zajmują się tworzeniem stron internetowych oraz wykonywaniem wszelkich zamówień na projekty graficzne. Wszystkie wydruki są realizowane w drukarniach, które z nami współpracują – tłumaczy Michał Schnell.
Marka szuka partnerów w miastach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. Na początku działalności Agencjiwirtualnej.pl istniała tylko jedna możliwość wejścia we współpracę z firmą. Przyszły franczyzobiorca musiał zainwestować 19,9 tys. zł. Dla niektórych partnerów ta kwota była zbyt wysoka, dlatego franczyzodawca wprowadził dodatkową, tańszą formę współpracy. Teraz wystarczy 9,9 tys. zł na start. W obydwu przypadkach w pakiecie startowym partner otrzymuje m.in. szkolenia, wizytówki, wzory umów z klientami, foldery ofertowe. Jest natomiast różnica w zyskach. 
W przypadku opcji, w której kwota inwestycji wynosi 19,9 tys. zł, wszystkie zarobione przez partnera pieniądze ze zleceń trafiają do jego kieszeni. Nieco inaczej wygląda sytuacja przy drugim wariancie współpracy. W tym przypadku pobieramy 20 proc. prowizji od zysku netto partnera – wyjaśnia Michał Schnell.
Niezależnie od wybranego wariantu współpracy, franczyzobiorcy są zobowiązani do miesięcznej opłaty marketingowej w wysokości 399 zł. Według zapewnień franczyzodawcy, wystarczy 20 klientów firmowych, aby partner mógł liczyć na zyski.
Mamy partnerów, którym po dwóch lub trzech tygodniach zwróciła się inwestycja. Najczęściej jednak następuje to po dwóch miesiącach – przekonuje Michał Schnell.

Firma z zyskiem

Aneta Kranc z Nakła po latach pracy w różnych korporacjach postanowiła założyć swój własny biznes. Przez kilka miesięcy poszukiwała dobrego pomysłu. W lutym 2019 roku zdecydowała się na współpracę z Agencjawirtualna.pl.
Po pół roku przeglądania różnych ofert, w magazynie Franchising trafiłam na markę Agencjawirtualna.pl – opowiada Aneta Kranc. – Do współpracy przekonało mnie szerokie wsparcie, które zapewnia franczyzodawca. Nie mam wykształcenia informatycznego, wiec to było dla mnie bardzo istotne. Ważny był również fakt, że nie musiałam nikogo zatrudniać, aby pomógł mi w prowadzeniu biznesu. Sama prowadzę firmę. Obsługuję klientów z powiatu bydgoskiego. Od franczyzodawcy dostałam także wyłączność terytorialną.
Firmę zaczęła prowadzić w wakacje, w lipcu 2019 roku. Pierwszy zyski pojawił się po dwóch miesiącach.
Wrzesień był pierwszym miesiącem, w którym nie musiałam dopłacać do biznesu. Teraz na prowadzeniu tej działalności zarabiam pięć razy więcej niż na samym początku. A z miesiąca na miesiąc jest coraz lepiej – mówi Aneta Kranc.
Franczyzobiorczyni dodaje, że większość firm, które korzystają z jej usług, trafiło do niej  z polecenia poprzednich klientów. 
Zadowolony klient  poleca innym nasze usługi, dlatego tak ogromny nacisk kładziemy na wysoką jakość realizowanych projektów – tłumaczy Aneta Kranc.

 

WIZYTÓWKA MARKI AGENCJAWIRTUALNA.PL

Ogólnopolska sieć agencji marketingowych, specjalizująca się we wszystkich obszarach nowoczesnego marketingu.

Agencjawiartualna.pl W 2019 roku:

  • 12 podpisanych umów franczyzowych
  • minimalna kwota inwestycji 9,9 tys. zł

 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €