Otwieramy stoisko z e-papierosami

Liquider Store umożliwia franczyzobiorcom współpracę w trzech wariantach. Czym się różnią?
Liquider Store to system franczyzowy z branży e-papierosów.
– Naszym głównym profilem działalności jest produkcja płynów do e-papierosów oraz premixów, czyli aromatów spożywczych dodawanych do płynów – mówi Marcin Sztaba, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami Liquider Store.
Od 2013 roku marka buduje sieć sprzedaży, która obecnie liczy 70 placówek. Franczyzodawca daje do wyboru partnerom trzy mozliwości współpracy. Pierwszy polega na otwarciu salonu Liquider Store. Sklepy powinny być zlokalizowane w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców, przede wszystkim w centrach handlowych lub przy ruchliwych ulicach. Powierzchnia salonu powinna mieścić się w przedziale od 20 m2 do 60 m2. W zależności od standard lokalu koszty inwestycji wynoszą od 50 tys. zł do 60 tys. zł. Franczyzobiorca w trakcie współpracy uiszcza co miesiąc także opłatę marketingową w kwocie 600 zł.
– Szacujemy, że punkt progowy rentowności inwestycji to trzy miesiące. Przewidywalny zwrot z inwestycji następuje po 9-14 miesiącach – mówi Marcin Sztaba.
Licencjodawca umożliwia także sprzedaż e-papierosów i akcesoriów z wyspy handlowej (wymagana powierzchnia od 4 m2 do 8 m2). W tym przypadku koszty inwestycji wynoszą od 37 tys. zł do 47 tys. zł. Franczyzobiorca jest zobowiązany do płacenia co miesiąc opłaty marketingowej w wysokości 600 zł.
Trzecią opcją współpracy jest kupno kontenera handlowego, którego cena zaczyna się od 78,5 tys zł.
– Ci którzy nie chcą otwierać lokalu mogą postawić tzw. kontener handlowy w pobliżu centrum handlowego – mówi Marcin Sztaba. Poza tym Liquider Store chce współpracować z właścicielami sklepów monopolowych, stacji benzynowych, sklepów spożywczych, do których chce wstawić automaty z e-papierosami i liquidami.
Biznes się kręci
Artur Celmerowski w 2013 roku rozpoczął współpracę z Liquider Store. Jak zaznacza franczyzobiorca, biznes jest bardzo opłacalny.
– Polacy coraz chętniej kupują e-papierosy. Najwięcej klientów to osoby pomiędzy 20 a 30 rokiem życia. Naszych produktów używają również osoby, które rzucają palenie. Nie narzekamy na brak klientów, wręcz przeciwnie, jest ich coraz więcej. Zatem opłacalność tego biznesu jest spora – zapewnia Artur Celmerowski.
Franczyzobiorca w 2013 roku wprowadził do sprzedaży produkty Liquider Store w swoim punkcie dorabiania kluczy w Dąbrowie Górniczej.
– Ze względu na potencjał biznesu, zdecydowaliśmy się na zmianę branży z dorabiania kluczy na e-papierosy. Pierwszy sklep Liquider Store otworzylismy w Katowicach, a potem kolejne na terenie Dolnego Śląska. Na dzień dzisiejszy mamy już 19 sklepów. Ponieważ zdecydowaliśmy się na większą liczbę lokali, od franczyzodawcy dostaliśmy wyłączność na prowadzenie biznesu na terenie Dolnego Śląska. Dziś mamy sklepy zarówno stacjonarne, jak i wyspy zlokalizowane w centrach handlowych – mówi Artur Celmerowski.
Franczyzodawca swoim partnerom oferuje szkolenia, które odbywają się w siedzibie firmy, ale także w działającym już sklepie.
– Franczyzobiorca w ramach umowy otrzymuje opiekę specjalistów na każdym etapie prowadzonego biznesu. Od pomocy w projekcie sklepu po sprzedaż produktów – dodaje Marcin Sztaba. Franczyzobiorca może liczyć także na pomoc prawną, jak i szybką dostawę towaru. – Towar jest dostarczany w 24 godziny do każdego punktu, co zdecydowanie ułatwia sprzedaż. Zanim zaczęliśmy współpracę z Liquiderem, przeszliśmy szkolenia w Poznaniu. Ale również sami uczyliśmy sie na błędach. Niby branża papierosów jest prosta, ale modeli papierosów jest ogromna ilość, a ich rozbieżność cenowa jest również spora – dodaje Artur Celmerowski..
Franczyzobiorca zaznacza, że w prowadzeniu sklepu z e-papierosami dobra lokalizacja jest bardzo ważna.
– Franczyzodawca pomaga również w tej kwestii, ale nie tylko… Wysyła także firmę budowlaną, która zajmuje się urządzaniem wnętrza oraz zapewnia ekspertów od projektowania mebli – dodaje Artur Celmerowski.
WIZYTÓWKA MARKI LIQUIDER STORE
Liquider Store to firma zajmująca się sprzedażą e-papierosów.
- 70 placówek franczyzowych
- minimalna powierzchnia lokalu to 20 m2
- miasta powyżej 15 tys. mieszkańców
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej