Agenci dobrze wyszkoleni
Aspect Nieruchomości w 2020 roku chce otworzyć 15 placówek franczyzowych. Ma w tym pomóc nowy program szkoleń przygotowany przez franczyzodawcę.
Proces wchodzenia w biznes z Aspect Nieruchomości jest podzielony na trzy etapy: przygotowanie, wdrożenie i rozwój biznesu.
– Aby z sukcesem rozpocząć pracę z klientem od pierwszego dnia, trzeba się do tego gruntownie przygotować. Na bazie doświadczeń nowo powstałych biur w 2019 roku, Aspect Nieruchomości wyodrębnił dwa procesy, które z perspektywy nowych partnerów wchodzących do sieci są kluczowe: proces przygotowania „mapy” aktywności obejmujący etap wdrożenia i praktyczny oraz skoncentrowany na realizacji celów proces szkoleniowy – mówi Bartłomiej Kołodziejek, dyrektor ds. rozwoju sieci Aspect.
Jak tłumaczy franczyzodawca, „mapa” aktywności jasno określa cele i jest rozpisanym procesem na miesiące, tygodnie i dni z opisem konkretnych działań, które są do zrealizowania zarówno po stronie franczyzobiorcy jak i franczyzodawcy. – Zamknięcie pierwszej transakcji jest dla nowego biura kluczowe. Przede wszystkim ma wymiar psychologiczny – zamknięcie transakcji oznacza, że wszystkie procesy zostały wdrożone i działają prawidłowo. Dodatkowo ma wymiar finansowy – poczyniona inwestycja od czwartego miesiąca zaczyna się zwracać. Dotyczy to 90 proc. nowych biur Aspect Nieruchomości. Franczyzodawca otrzymuje pełne wsparcie w przygotowaniu działań zmierzających do prowadzenia własnego, dochodowego biura. Dokument przygotowywany jest wspólnie przez obie strony i bierze pod uwagę wszystkie uwarunkowania wraz z potencjałem lokalnego rynku oraz zapleczem finansowym franczyzobiorcy – dodaje Bartłomiej Kołodziejek.
Drugi, ważny dla nowych franczyzobiorców obszar to szkolenia. Proces szkoleniowy w Aspect Nieruchomości podzielony jest na kilka poziomów. Zaczyna się szkoleniem podstawowych, przechodzi przez szkolenie zaawansowane, warsztaty sprzedażowe, a kończy się treningami tzw.„on the job”. W styczniu 2020 roku Aspect Nieruchomości uruchomił centrum szkoleniowe w Łodzi.
– To miejsce, które łączy funkcję standardowego biura, w którym agenci na co dzień wykonują pracę oraz sali szkoleniowej, w której zdobywana jest wiedza i szlifowane umiejętności. Programy szkoleniowe są skonstruowane tak, aby maksymalnie połączyć świat teorii z praktyką. Jeśli część szkolenia poświęcona jest analizie potrzeb klienta lub prezentacji nieruchomości, uczestnik szkolenia ma szansę zobaczyć wszystko na żywo. Po dawce teoretycznej, po prostu jedzie wspólnie z doświadczonym agentem na spotkanie z klientem i widzi to o czym przed chwilą słyszał na sali szkoleniowej – tłumaczy Bartłomiej Kołodziejek. – Centrum szkoleniowe jest otwarte dla naszych partnerów – jeśli np. oddziały z Warszawy, Radomia, Płocka i Poznania chcą się spotkać, aby wymienić najlepsze praktyki lub wypracować nowe rozwiązania dla klientów – część szkoleniowa oddziału jest do ich dyspozycji. Oddział pełni jeszcze jedną, ważną funkcję – każdy kto jest w procesie dołączania do sieci, zanim podpisze umowę, może przyjechać i zobaczyć, jak działa biuro, jak wygląda dzień pracy agenta, jakie praktyki menedżerskie podejmuje osoba zarządzająca biurem, w jaki sposób deleguje zadania, jak agenci pracują z klientem, który sprzedaje nieruchomość, a jak z takim, który kupuje – dodaje Bartłomiej Kołodziejek.
Od kandydatów na licencjobiorców franczyzodawca nie wymaga doświadczenia w branży. Trzeba natomiast dysponować lokalem na biuro – w dobrej lokalizacji, na parterze i blisko parkingu. Wymagany metraż zaczyna się od 30 m2, natomiast opłata licencyjna wynosi 7 tys. zł.
– W ramach pakietu franczyzowego oferujemy wszystkie narzędzia, które umożliwiają samodzielne prowadzenie biura. Obrendowanie lokalu, kamerę do wirtualnych wizyt 360°, pakiet materiałów reklamowych, dokumenty potrzebne do prowadzenia biura, szkolenia podstawowe i zaawansowane, dostęp do systemów informatycznych oraz wsparcie pracowników centrali. Nowy Franczyzobiorca zwolniony jest z opłat stałych przez pierwsze trzy miesiące prowadzenia biura – dodaje Bartłomiej Kołodziejek.
Sieć Aspect Nieruchomości liczy obecnie 19 franczyzowych biur pośrednictwa nieruchomości.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


