Plastikowe pieniądze
Associated Press
McDonald’s testuje w swoich restauracjach system elektronicznych płatności.
Na razie dotyczy to dziewięciu amerykańskich restauracji w Illinois i Indianie. Klienci płacą za hamburgery przy pomocy klucza w kształcie baryłki połączonego z kartą kredytową lub kartą płatniczą. Użytkownik w prosty sposób przesuwa ją nad czytnikiem kasowym i w ten sposób realizuje płatności. Program będzie działał sześć miesięcy i jeśli się sprawdzi, może zostać wprowadzony w całej sieci restauracji McDonald’s. Firma Mobil wprowadziła ten system na swoich stacjach benzynowych i teraz oferuje go innym. Z kolei Kalifornii McDonald’s testuje inny system oparty na kartach magnetycznych używanych do uiszczenia opłat drogowych.
info: Associated Press , 14 lutego 2001
Opracowanie: Katarzyna Krawczyk, Arkadiusz Słodkowski
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


