Intratne zajęcie

Koszty na start
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Podologia.pl oferuje diagnostykę komputerową stóp połączoną ze sprzedażą wkładek ortopedycznych oraz obuwia. Jan Głodowski wraz z żoną są partnerami Podologia.pl od 2017 roku. Franczyzobiorca zwraca uwagę na to, że w ramach współpracy on i jego kadra otrzymali niezbędną wiedzę z podstaw podologii i ortopodologii w ramach kursów szkoły eduPodologia.pl.

–  Programy kursów są tak zaprojektowane, aby każdy był w stanie przyswoić sobie przekazywane informacje. Do sieci Podologia.pl w większości przystępują osoby, które mają związek z medycyną, najczęściej są to fizjoterapeuci –  mówi Jan Głodowski.

Pozafinansowe powody

Małżeństwo zdecydowało się na współpracę z Podologia.pl, ponieważ – jak twierdzą – tęskniło za pracą z pacjentem.

Oboje z żoną jesteśmy z wykształcenia pielęgniarzami i pracownikami naukowymi Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Zależało nam na tym, aby wrócić do pracy z pacjentem. Wcześniej wspólnie prowadziliśmy szereg działań związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technik nauczania dla pielęgniarek i położnych w mediach społecznościowych, w których pojawiały się też kwestie podologiczne –  dodaje Jan Głodowski.

Specjalista zaznacza, że w tym zawodzie niezwykle istotna jest determinacja oraz zainteresowanie dziedziną podologii.
– Bardzo ważne jest też zamiłowanie do pracy z drugim człowiekiem oraz chęć poszerzania swojej wiedzy –  mówi Głodowski.  

Oferta Podologia.pl jest skierowana głównie do fizjoterapeutów i specjalistów rehabilitacji, ale konceptem interesują się również osoby bez wykształcenia medycznego.

Elastyczny model

Z Podologia.pl można współpracować na dwa sposoby. Jeden z nich polega na otwarciu gabinetu w istniejącej już placówce medycznej,  drugi - niezależnego punktu franczyzowego marki Podologia.pl. W zależności od wybranego modelu współpracy kwota inwestycji wyniesie od 5 tys. do 87 tys. zł netto.
Nie pobieramy opłat za licencję. Mamy placówki, w których inwestycja zwróciła się już po czterech tygodniach działalności. Nasz najtańszy system współpracy wymaga inwestycji 5 tys. zł, a zysk z jednej godzinnej wizyty wynosi 300-500 zł. Prawie żadne produkty i usługi nie są w Polsce refundowane. A cały czas istnieją bardzo duże potrzeby z zakresu kompleksowej diagnostyki postawy oraz indywidualnych wkładek ortopedycznych. Po liczbie zapytań widzimy, jak duże jest zainteresowanie otwieraniem nowych gabinetów – mówi Aleksandra Bitenc-Jasiejko, współwłaścicielka Podologia.pl.

Jan Głodowski podkreśla, że sieć nie nakłada sztywnych wymogów prowadzenia działalności.
  Podologia.pl daje dużą swobodę działania. Otwarcie naszego gabinetu poprzedzone było szkoleniami m.in. z zakresu diagnostyki komputerowej aparatu chodu i projektowania wkładek. Po dwóch miesiącach wiedzieliśmy, że chcemy otworzyć więcej gabinetów. Placówka, którą wynajmowaliśmy szybko okazała się zbyt mała. Aktualnie prowadzimy praktykę w Centrum Ortopodologii i Rehabilitacji TerraCare w Poznaniu, w którym mamy cztery gabinety. Ale na tym nie chcemy poprzestać –  mówi Jan Głodowski.

Franczyzodawca nie oczekuje od partnera, aby działał on pod marką Podologia.pl.
Osoba, która jest gotowa do współpracy z nami, ma zapewnioną wizytówkę na naszej stronie. My kierujemy pacjentów do konkretnego partnera w zależności od tego, jakie prowadzi on usługi. Wspólnie z partnerami organizujemy także badania populacyjne,  np. badania stóp w przedszkolach w Polsce – dodaje Aleksandra Bitenc-Jasiejko.

Obecnie sieć rozwija się także za granicą. Swoje placówki ma w Rosji, na Węgrzech, w Rumunii, Czechach, Serbii, Izraelu, Anglii, Belgii i Irlandii. Ale najbardziej dynamicznie rozwija się na Ukrainie, gdzie ma już ok. 50 placówek. 

WIZYTÓWKA MARKI PODOLOGIA.PL

  • Kwota inwestycji: minimum 5 tys. zł;
  • Zysk z jednej wizyty: 300-500 zł;
  • Podologia.pl ma obecnie 50 placówek w Polsce.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €