Poukładany biznes

Kasa na start
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka DDD Dobre Dla Domu obecna jest na rynku od kilkunastu lat. Od początku działalności pozycjonuje się jako firma specjalistyczna w segmencie podłóg, drzwi i akcesoriów ze średniej i wyższej półki cenowej i przez lata wypracowała sobie pozycję eksperta w tej dziedzinie. Obecnie w sieci funkcjonuje 39 salonów z czego 37 prowadzą franczyzobiorcy.

Budujesz czy remontujesz?

Sklep z podłogami, drzwiami i akcesoriami zarabia zarówno na klientach z rynku pierwotnego, jak i wtórnego. Potencjalnym klientem z pierwszej grupy są właściciele nowych mieszkań, domów jednorodzinnych oraz deweloperzy, którzy wykańczają mieszkania czy domy pod klucz. Nie bez znaczenia pozostaje druga grupa klientów, czyli ludzie remontujący mieszkania, zarówno pojedynczo, jak i w ramach spółdzielni czy wspólnot. Paweł Soroka, dyrektor działu wsparcia sprzedaży DDD Dobre Dla Domu, ocenia, że w okresie boomu budowlanego zawsze przeważają klienci urządzający nowe domy i mieszkania. Obecnie te proporcje rozkładają się 65 do 35 proc. na korzyść klientów z rynku pierwotnego.
– Polacy z coraz większą atencją podchodzą do urządzania wnętrz lub ich remontów. Chcą, aby ich mieszkanie było ładne, zgodnie z najnowszymi trendami promowanymi przez projektantów i architektów wnętrz – mówi Paweł Soroka. – Te trendy przekładają się na wzrost sprzedaży w segmencie droższych paneli podłogowych, podłóg drewnianych i drzwi.

Otwieramy sklep z art. dla domu

Wysokość inwestycji w sklep DDD Dobre Dla Domu zależna jest od wielkości lokalu i wynosi 65-100 tys. zł. Franczyzobiorca może liczyć na projekt aranżacji salonu, plan sklepu oraz wizualizację zewnętrzną. Firma konsultuje z franczyzobiorcą ofertę handlową sklepu, rekomendując konkretne modele podłóg i drzwi w oparciu o dane sprzedażowe z analogicznych lokalizacji. Dzięki temu maleje ryzyko nietrafienia z ofertą w potrzeby lokalnego rynku. Spółka zapewnia także wyposażenie sklepu: meble ekspozycyjne, elementy reklamy oraz wsparcia handlowego. Pierwsze zatowarowanie i ekspozycja drzwi to wydatek ok. 40-50 tys. zł.

Wydatki na reklamę

Partner współfinansuje również kampanię marketingową na otwarcie sklepu. To wydatek tym bardziej opłacalny, że centrala DDD wspomaga zarówno organizacyjnie, jak i finansowo start biznesu. Według szacunków centrali już w 3-4 miesiącu od otwarcia sklep zaczyna zarabiać – oczywiście przy zaangażowaniu partnera w pozyskiwanie klientów oraz działaniach zgodnych ze standardami. Aby ułatwić franczyzobiorcy rynkowy start, przez pierwszy rok współpracy DDD oferuje preferencyjny system opłat franczyzowych. W tym okresie firma również wspiera finansowo lokalne działania marketingowe partnera oraz oferuje specjalne warunki zakupowe. To pozwala na zrównoważony rozwój w okresie, kiedy franczyzobiorcy zdobywają rynek.

Najlepsze sklepy osiągają zwrot z inwestycji już po pierwszym roku swojej działalności. Według informacji spółki DDD Dobre Dla Domu, większość właścicieli sklepów w sieci bardzo pozytywnie ocenia wysokość obrotów po IV kwartałach 2019 roku.

 

Wizytówka DDD Dobre Dla Domu:

Sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz.

  • 2 sklepy własne
  • 34 sklepy franczyzowe
  • Członek Polskiej Organizacji Franczyzodawców

 

 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €