Imprezy podczas epidemii

Zakupy w internecie
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Po ogłoszeniu stanu epidemiologicznego nie mam mowy o organizowaniu jakichkolwiek przyjęć, chyba że odbywają się one w gronie najbliższych osób, które dzielą tę samą przestrzeń mieszkalną. Wydawało by się, że skutki ograniczeń z pewnością odczuje branża, która zajmuje się sprzedażą artykułów dekoracyjnych i balonowych, tymczasem nie jest tak źle. Marka GoDan wypracowała swój własny sposób na dotarcie do klientów w czasach epidemii, umożliwiając im zakupy przez internet.

 Sklep z artykułami imprezowymi godanparty.pl działa i na bieżąco realizuje zamówienia. Oczywiście liczby zamówień nie można porównać z tymi z okresu karnawału i jest to uzasadnione. Klienci starają się korzystać z najbezpieczniejszej obecnie drogi zakupu artykułów dekoracyjnych, czyli przez internet. Z racji tego cały czas obserwujemy sprzedaż produktów takich jak: świeczki urodzinowe, balony, kolorowe konfetti, girlandy, talerzyki papierowe z bohaterami z bajek czy piniaty – mówi Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan.

Sprzedaż z dostawą

Choć sklepy GoDan zostały zamknięte, to w wielu miejscach świadczona jest usługa dowozu balonów do klienta.  – Klienci kontaktują się ze sklepami telefonicznie i mailowo. W większości sklepy są otwarte jeden dzień w tygodniu, najczęściej w sobotę. Minimalizuje to ryzyko zagrożenia i zwiększa bezpieczeństwo pracowników oraz klientów, pozwala franczyzobiorcom prowadzić swoją działalność, a klientom nie rezygnować z zaplanowanych w domu uroczystości i imprez w najbliższym gronie – dodaje Agnieszka Falińśka.

Franczyzobiorcy stawiają na rozwój

Marka GoDan w okresie epidemii zdecydowała się na organizację cyklu darmowych szkoleń internetowych z udziałem innych firm balonowych. – Podnoszą one kwalifikacje w zakresie kreatywnego tworzenia dekoracji balonowych i uczą praktycznych umiejętności z tym związanych. Na szkoleniach można również zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia biznesu. Obecna sytuacja sprzyja temu, by poszerzać swoje horyzonty i zdobywać nowe doświadczenia – mówi Agnieszka Falińska.

Ile na start? 

Franczyzodawca zapewnia, że nie trzeba mieć doświadczenia w pracy z dziećmi, aby otworzyć  własny sklep GoDan.
– Tu przede wszystkim liczy się kreatywność. Wbrew pozorom nie trzeba mieć doświadczenia w pracy z dziećmi czy być animatorem, ale każde tego typu doświadczenie procentuje – mówi Agnieszka Falińska.

A jakie są koszty inwestycji? Franczyzobiorca musi zainwestować we własny salon około 30 tys. zł.
Połowę tej kwoty należy przeznaczyć na aranżację lokalu,  a drugie 15 tys. zł na zatowarowanie. Marka szuka kontrahentów w całej Polsce, najchętniej w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.  Nasz koncept charakteryzuje się łączeniem usług ze sprzedażą detaliczną, dlatego w zależności od lokalizacji, otwieramy sklepy również w mniejszych miejscowościach – mówi Agnieszka Falińska.

WIZYTÓWKA GODAN. STREFA UŚMIECHU

Godan to marka sprzedająca akcesoria rozrywkowe. Firma jest producentem strojów karnawałowych oraz przebrań na różne okazje.

Sieć GODAN w liczbach:

  • 60 sklepów franczyzowych;;
  • 3 sklepy własne; 
  • 1 sklep na Słowacji;
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €