Inwestycja w edukację

Edukacja EZO planuje otworzyć w tym roku 10 nowych placówek. Franczyzobiorcy, którzy chcą ruszyć z biznesem z początkiem roku szkolnego, już teraz powinni zabrać się do pracy.
Marka Edukacja EZO rok 2019 zalicza do bardzo udanych.
– W minionym roku udało się podpisać siedem umów franczyzowych. Natomiast w roku 2020 planujemy otworzyć kolejnych 10 placówek. Widzimy, że na rynku jest bardzo duże zapotrzebowanie na zajęcia matematyczne, co dodatkowo zachęca przyszłych franczyzobiorców do inwestycji w nasz koncept – zaznacza Joanna Grodecka, właścielka firmy Edukacja EZO.
A czym dokładnie zajmuje się Edukacja EZO? To sieć szkół nauczania matematyki i fizyki dla dzieci od czwartego do osiemnastego roku życia. Zajęcia opierają się na autorskiej metodzie, która nastawiona jest na rozwój umiejętności dziecka. Scenariusze zajęć dostosowane są do grup 4-8 osobowych. Edukacja EZO oferuje dwa programy: matematykę EZO oraz fizykę EZO, które mogą zostać wprowadzone na zasadach licencji do różnych placówek edukacyjnych.
Dla kogo franczyza EZO?
Oferta franczyzodawcy skierowana jest do osób, które już prowadzą działalność edukacyjną lub myślą o jej założeniu. Ale nie tylko. Wejść we współpracę z Edukacja EZO mogą także ci, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę poprzez wdrożenie nowych programów edukacyjnych.
– Szukamy partnerów na terenie całej Polski. Potencjał jest wszędzie tam, gdzie są szkoły i przedszkola – mówi Joanna Grodecka.
Franczyzodawca w ramach pakietu franczyzowego oferuje ponad 300 scenariuszy zajęć, profesjonalne materiały dla nauczycieli oraz dla uczniów, dostęp do bezpłatnego portalu dla nauczycieli i materiały on-line, wyłączność terytorialną na prowadzenie biznesu oraz wszelkie materiały marketingowe.
Jak zapewnia franczyzodawca, potencjalni licencjobiorcy nie muszą mieć wykształcenia pedagogicznego, aby wejść we współpracę z EZO.
– Przede wszystkim muszą to być osoby, które chcą się zaangażować w pracę z dziećmi. Dodatkowym atutem jest znajomość matematyki – dodaje Joanna Grodecka.
Koszty na start
Z jakimi kosztami inwestycyjnymi musi się liczyć franczyzobiorca?
– Koszt materiałów edukacyjnych, gier i pomocy dydaktycznych wykorzystywanych przez cały okres działalności wynosi od 2 do 4 tys. zł. Opłata wstępna wraz z pełnym szkoleniem nauczyciela – 12 tys. zł. Opłata miesięczna szacowana jest od 600 do 900 zł. W wakacje franczyzobiorca jest z niej zwolniony – informuje właścicielka firmy.
Franczyzodawca zaznacza, że posiadanie własnego lokalu bardzo poprawia rentowność biznesu.
– Jeśli franczyzobiorca nie ma własnego lokalu, oczywiście może prowadzić zajęcia w szkołach, przedszkolach, świetlicach itp. Ale z doświadczenia wiemy, że ten model sprawdza się na krótką metę i jest on mile widziany na początku działalności. Na dalszym etapie współpracy rekomendujemy otwarcie własnej placówki. Niezależność znacznie ułatwia wdrożenie filozofii Edukacji EZO – tłumaczy Joanna Grodecka.
Właścicielka firmy zapewnia, że franczyzobiorca może liczyć na pomoc w szukaniu odpowiedniego lokalu.
– Miejsca na lokal muszą być atrakcyjne dla rodziców i komfortowe jeśli chodzi o dojazd – stwierdza Joanna Grodecka.
Franczyzodawca podkreśla, że zwrot kosztów inwestycji może nastąpić już po roku prowadzenia działalności.
WIZYTÓWKA MARKI EDUKACJA EZO
Edukacja EZO to sieć szkół nauczania matematyki i fizyki dla dzieci od 4. roku życia do 18.
- Opłata wstępna wraz z pełnym szkoleniem nauczyciela to 12 tys. zł.
- Opłata miesięczna wynosi od 600 do 900 zł.
- Marka EZO liczy 11 placówek franczyzowych.
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej