Nowe MAXy na święta

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W tej chwili franchisingowa sieć MAX&MAX liczy 18 supermarketów i jest największą siecią wielkopowierzchniowych sklepów obuwniczych w Polsce. 10 salonów jest prowadzona przez partnerów franchisingowych. Pod względem asortymentu oraz powierzchni nowe salony są podobne do pozostałych. Na powierzchni 294 m2 supermarketu w Toruniu oraz 180 m2 w Częstochowie prezentowanych jest ponad 1000 wzorów obuwia.

Maxymalny wybór, maxymalna satysfakcja

Sieć salonów obuwniczych MAX&MAX oferuje swoim klientom serie butów opracowanych według najnowszych trendów z myślą o polskim kliencie. Są to buty skórzane o modnym kształcie i wysokiej jakości, sprzedawane po atrakcyjnej cenie. Ich produkcja odbywa się w najlepszych polskich fabrykach. Dodatkowo w MAX&MAX można znaleźć najnowsze kolekcje z Włoch, Portugalii, Hiszpanii, Brazylii. MAX&MAX udziela roczną rękojmie na sprzedawane obuwie.

Asortyment salonów obuwniczych MAX&MAX jest bardzo uniwersalny. Ilość oferowanych tam wzorów sprawia, że każdy klient jest w stanie znaleźć coś dla siebie. Wiele z oferowanych przez MAX&MAX wzorów obuwia, poza jego salonami nigdzie nie są dostępne. W ciągu całego roku MAX&MAX w swoich salonach prezentuje około 2500 modeli butów. W związku z tym, średnio co tydzień pojawia się nowe wzornictwo.

Odpowiednia skala sprzedaży, wpływa korzystnie na optymalny poziom cen. Ponadto MAX&MAX oferuje wiele promocji cenowych w każdej grupie asortymentowej. Szczególnie w okresie przedświątecznym MAX&MAX prowadzi liczne akcje promocyjne swoich towarów. Oczywiście ma to bezpośredni związek ze sprzedażą obuwia po niższych, niż w ciągu roku cenach. W ten sposób MAX&MAX zachęca klientów do kupowania prezentów w swoich salonach.

Wizytówka sieci franchisingowej

Organizatorem sieci MAX&MAX jest Multisoft S.A. - największy dystrybutor obuwia w Polsce. Pierwsze salony MAX & MAX Multisoft prowadził sam, aby wypróbować na sobie koncepcję i potwierdzić jej rentowność. Od maja 2002 roku większość otwieranych sklepów jest prowadzona przez franczyzobiorców.

- Staranie wybieramy lokalizacje naszych salonów i jeżeli nie znajdziemy partnera franchisingowego otwieramy własną jednostkę - mówi Mariusz Ostrowski, prezes Multisoftu. - Dlatego do grudnia MAX&MAX w Gdańsku zarządzaliśmy sami, aż jeden z naszych franchisobiorców postanowił go odkupić.

W roku 2003 planowane jest otwarcie kilkunastu salonów MAX&MAX, a docelowo sieć w Polsce ma liczyć 50 supermarketów.

Info: Multisoft

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €