Coccodrillo znów sprzedaje
Marka Coccodrillo wznawia pracę ok. 100 swoich przyulicznych sklepów. W ciągu najbliższych dwóch tygodni planuje uruchomić kilkadziesiąt kolejnych.
Termin otwarcia salonów znajdujących się w galeriach handlowych jest uzależniony od decyzji Rządu RP. Równolegle spółka przywraca funkcjonowanie salonów na rynkach zagranicznych. Obecnie otwarte są wszystkie salony Coccodrillo na Łotwie, na Węgrzech, a także w Austrii i Finlandii. Jeszcze w kwietniu sprzedaż wznowi 16 butików w Czechach i dwa na Słowacji oraz wybrane sklepy w Niemczech.
– Realizując rządowy plan odmrażania gospodarki oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy są przywiązani do zakupów w formie stacjonarnej, podjęliśmy decyzję o wznowieniu funkcjonowania butików ulicznych. Informujemy jednocześnie, że we wszystkich sklepach wdrażamy nadzwyczajne środki ostrożności i wprowadzamy szereg nowych usług, m.in.: zakupy telefoniczne oraz za pośrednictwem komunikatora video – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
Ze względów bezpieczeństwa, Coccodrillo zachęca klientów do korzystania ze sklepu internetowego oraz zakupów przez telefon lub połączenie wideo (za pośrednictwem komunikatora WhatsApp). Sprzedawca udziela wszystkich informacji oraz prezentuje dostępny asortyment, co może ułatwić zakupy osobom przywiązanym do zakupów w tradycyjnej formie lub z ograniczonym dostępem do internetu i elektronicznych form płatności. Salony stacjonarne mogą być wówczas punktami odbioru zamówień.
Franczyzobiorca poszukiwany
Franczyzodawca Coccodrillo chce nadal rozbudowywać sieć franczyzową, planuje otwierać salony przede wszystkim w miejscowościach powyżej 25 tys. mieszkańców. Lokal na sklep powinien mieć powierzchnię ok. 60 m2 i znajdować się przy głównej ulicy miasta lub w centrum handlowym. Salony Coccodrillo są utrzymane w jednym standardzie. Po stronie franczyzodawcy leży przygotowanie projektu aranżacji sklepu i zamówienie mebli (za które płaci franczyzobiorca).
Właściele sklepów Coccodrillo otrzymują towar w depozyt. Co to oznacza? Franczyzobiorcy muszą wpłacić kaucję zwrotną w wysokości 15 tys. zł. Koszt inwestycji w salon wynosi mniej więcej 60 tys. zł. Ostateczna kwota uzależniona jest od wielkości lokalu oraz od stanu w jakim się on znajduje.
Obecnie pod logo Coccodrillo działa 249 salonów franczyzowych.
WIZYTÓWKA MARKI COCCPDRILLO
- sklepy o powierzchni minimum 60 m2;
- salony w miejscowościach powyżej 25 tys. mieszkańców;
- koszt inwestycji to co najmniej 60 tys. zł.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


