Agencja na plusie

Franczyzobiorca poszukiwany
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

–  Wiele firm, by przetrwać, zmuszonych było przenieść część lub całość swoich działań do internetu, więc w tym czasie mieliśmy bardzo dużo nowych zleceń. Warto zaznaczyć, że spora część przedsiębiorców, mimo odmrażania gospodarki, planuje kontynuować swoją działalność internetową, więc nie zakładamy, że liczba zamówień będzie teraz spadać –  mówi Michał Schnell, właściciel Agencjawirtualna.pl.

Z racji większej liczby zamówień oraz dodatkowych działań, franczyzobiorcy marki mieli znacznie więcej pracy niż dotychczas. Wszystko wskazuje na to, że trend ten się utrzyma.
–  Pandemia koronawirusa potwierdziła, że internet to potęga – zwłaszcza w sferze biznesu. Wiele firm uświadomiło sobie, że działalność online jest nie tylko możliwa, ale również pożądana i może wiązać się nie tylko z dodatkowym, ale i ze stałym źródłem dochodu. Właśnie dlatego branża marketingu internetowego prężnie się rozwija i jestem pewien, że ten rozwój będzie bardzo intensywny jeszcze przez długi czas –  dodaje Michał Schnell.

Franczyzodawca czas pandemii wykorzystał na szkolenia dla franczyzobiorców.  
Zaproponowaliśmy naszym franczyzobiorcom dodatkowe szkolenia, dzięki którym ich działalność będzie jeszcze bardziej efektywna. Tych partnerów, którzy radzili sobie w tym czasie słabiej, również nie zostawiliśmy bez wsparcia – na czas pandemii zostali oni zwolnieni z opłaty marketingowej – dodaje właściciel agencji.

Michał Schnell zaznacza, że paradoksalnie zainteresowanie modelem współpracy, które oferuje Agencjawirtualna.pl, bardzo wzrosło.
Nie mieliśmy potrzeby wprowadzać zmian w modelu franczyzowym, ponieważ nasi partnerzy w większości doskonale radzili sobie w czasie pandemii. Warto dodać, że zainteresowanie naszym modelem współpracy znacząco wzrosło w ostatnim okresie, co potwierdza, że nasza branża jest przyszłościowa, a opracowany przez nas model współpracy pozwala na bezpieczną niezależność – również w sytuacjach trudnych dla tradycyjnych biznesów – mówi Michał Schnell.

Gdzie i jak?

Marka szuka partnerów w miastach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. A ile wynoszą koszty na start? Przyszły franczyzobiorca może zainwestować 19,9 tys. zł lub 9,9 tys. zł. W obydwu przypadkach w pakiecie startowym partner otrzymuje m.in. szkolenia, wizytówki, wzory umów z klientami, foldery ofertowe. Jest natomiast różnica w zyskach. 
– W przypadku opcji, w której kwota inwestycji wynosi 19,9 tys. zł, wszystkie zarobione przez partnera pieniądze ze zleceń trafiają do jego kieszeni. Nieco inaczej wygląda sytuacja przy drugim wariancie współpracy. W tym przypadku pobieramy 20 proc. prowizji od zysku netto partnera – wyjaśnia Michał Schnell.

Niezależnie od wybranego wariantu współpracy, franczyzobiorcy są zobowiązani do uiszczania miesięcznej opłaty marketingowej w wysokości 399 zł. Według zapewnień franczyzodawcy, wystarczy 20 klientów biznesowych miesięcznie, aby osiągnąć zysk.

WIZYTÓWKA MARKI AGENCJAWIRTUALNA.PL

Ogólnopolska sieć agencji marketingowych.

  • miesięczna opłata marketingowa: 399 zł;
  • minimalna kwota inwestycji: 9,9 tys. zł.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €