Wybierz biznes na Targach Franczyza!
Ruszyły targi i konferencje! Zarezerwuj czas na warszawskie Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki, 15-17 października.
Rząd ogłosił kolejny etap odmrażania gospodarki. Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 29 maja 2020 roku, od 6 czerwca możliwe jest między innymi organizowanie targów, wystaw i konferencji. To bardzo dobra informacja również dla rynku franczyzy, który wyczekuje najważniejszego franczyzowego wydarzenia w Europie Środkowej – osiemnastej edycji Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
W czasie trzydniowych Targów Franczyza (15-17 października), kilka tysięcy obecnych i przyszłych przedsiębiorców będzie wybierać pomysły na własny biznes. Spotkają się tu obie strony franczyzowego biznesu – przyszli franczyzobiorcy i partnerzy mogą poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franczyzy.
Wybierz markę
O przyszłych franczyzobiorców zabiegać będą przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Już teraz zarejestrowanych jest ponad 50 wystawców reprezentujących blisko 70 marek i codziennie przybywają kolejne. Pierwsze stoiska zostały sprzedane jeszcze w czasie ubiegłorocznej edycji targów.
Do najliczniej reprezentowanych branż tradycyjnie należy gastronomia – na tegorocznych targach zaprezentuje się kilkadziesiąt marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne, m.in.: McDonald’s, Pizza Hut, Subway, Bafra Kebab, Biesiadowo, Lodolandia, New York Pizza Department, Kurcze Pieczone, Sushi Royal, Sushi Wok, Western Chicken czy Western Tortilla. Wśród franczyz handlowych pojawią się marki: Auchan, Biedronka, Carrefour, Żabka, Sorvella, 5-10-15, Vistula, Wólczanka, W.Kruk, Intermarche, Bricomarche. Nie zabraknie też konceptów z branży finansowej, nieruchomości czy edukacyjnej (PKO BP, Nest Bank, Santander, Metrohouse, Edukido)
Franczyzobiorcy o biznesie
Targom Franczyza towarzyszy Forum Własnego Biznesu. To miejsce, w którym przyszły franczyzobiorca może spotkać praktyków biznesu i znane osoby prowadzące własną firmę. W tym roku po raz pierwszy głos zabiorą franczyzobiorcy wystawiających się firm. Opowiedzą, jak prowadzi im się własny biznes pod marką franczyzodawcy, jak oceniają współpracę z centralą, na jakie wsparcie mogą liczyć etc. To znakomita okazja by z pierwszej ręki pozyskać informacje o codziennej pracy franczyzobiorcy, zadać pytania i dobrze wybrać. Gościem specjalnym Forum będzie Maciej Orłoś, dziennikarz i szkoleniowiec, który opowie o własnych doświadczeniach biznesowych i prowadzeniu kanału na YouTubie.
– Kiedy dwa lata temu na dobre rozstałem się z telewizją, zastanawiałem się co dalej, w którą pójść stronę – mówi Maciej Orłoś. – Postanowiłem, że zostanę człowiekiem biznesu. Stwierdziłem też, że nie będę otwierał fabryki czekoladek czy gwoździ, tylko będę robił to, na czym się znam, co czuję i lubię. I do takich działań będę namawiał uczestników Forum Własnego Biznesu na Targach Franczyza.
Postaw na swoim z franczyzą
Franczyza pozostaje jedną z najbezpieczniejszych form działalności biznesowej. W Polsce działa już 1300 konceptów franczyzowych. 80 proc. należy do polskich firm, zaś jedynie 20 proc. to koncepty zagraniczne. Na rynku polskim działa 83 tys. franczyzobiorców (polskich małych i mikrofirm na licencji). Najczęściej są to firmy rodzinne. W sumie na rynku franczyzy pracuje blisko milion osób (właściciele razem z pracownikami).
– Jeśli zadziałają pakiety pomocowe dla przedsiębiorców, franczyza ma szansę odegrać istotną rolę w gospodarce, bo ten model współpracy naprawdę działa. Pomysły na biznes pod znaną marką przyjęły się zarówno wśród początkujących przedsiębiorców, jak i wśród osób z doświadczeniem, które dywersyfikują portfel inwestycji – mówi Monika Dąbrowska, prezes zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
Organizatorem Targów Franczyza jest firma PROFIT system oraz portal Franchising.pl. Partnerem Targów jest firma Żabka.
ZOBACZ W KATALOGU
Auchan
Sklepy spożywcze
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nest Bank
Placówki bankowe
New York Pizza Department
Pizzerie
Pizza Hut
Pizzerie
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


