Biznes na czasie

Klient biznesowy
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dezynfekcja to słowo, które ostatnio na stałe weszło do codziennego słownika. I nie chodzi wyłącznie o dezynfekcję rąk. Firma UVC-MED to polski producent urządzeń do dezynfekcji i sterylizacji pomieszczeń metodą UV. Nie da się zaprzeczyć, że w obecnym czasie to bardzo poszukiwany produkt.
– Technologia lamp UV-C jest rekomendowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w Polsce oraz inne instytucje na świecie, jako najskuteczniejsza forma eliminacji koronawirusów. Nasze lampy dezynfekują powierzchnie i sterylizują powietrze, w ciągu kilku minut w stu procentach eliminując obecność COVID-19. Nie są w żaden sposób szkodliwe i niebezpieczne dla zdrowia, jak to bywa w przypadku środków chemicznych. Od razu po zakończeniu ich pracy można wejść do dezynfekowanego pomieszczenia – podkreśla Sebastian Fryze, franczyzodawca marki UVC-MED. – Oprócz wirusów, usuwają też grzyby, pleśnie.

Klienci są wszędzie

Marka UVC-MED poszukuje franczyzobiorców, którzy będą świadczyć usługi dezynfekcji za pomocą jej urządzeń. Mogą to być indywidualne osoby, a także firmy. Partner nie musi inwestować w zakup lamp. Może wypożyczyć dwa urządzenia, wpłacając w zamian kaucję w wysokości 10 tys. zł. Umowa podpisywana jest na 18 miesięcy, licencjobiorcy mogą negocjować wyłączność na danym terenie. Gdzie szukać klientów?
– Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z obecnością dużych grup ludzi. To mogą być biura, urzędy, sklepy, placówki pocztowe, banki, ale też lokale gastronomiczne czy hotele, szkoły, przedszkola. Usługę można powtarzać w razie potrzeby, niektóre firmy czy instytucje podpisują stałe zlecenia na wykonywanie dezynfekcji w określonych odstępach czasu – mówi Sebastian Fryze. – Do tej pory z tego typu usług korzystali klienci biznesowi, ale mam sygnały, że pojawia się zainteresowanie ze strony właścicieli domów jednorodzinnych.

Szkolenie z certyfikatem

Urządzenia UVC-MED działają na prąd.
– Franczyzobiorcom zapewniamy szkolenia z obsługi sprzętu, zakończone uzyskaniem certyfikatu. Po naszej stronie leży też serwisowanie aparatury – dodaje Sebastian Fryze.

Poza kaucją nie ma żadnych opłat na starcie. Comiesięczna opłata franczyzowa to 2 tys. zł netto. Ceny usług dezynfekcyjnych są ustalane za 1 m2 i zależą od wielkości dezynfekowanej powierzchni.

– Na zyski można liczyć w bardzo szybkim czasie, zwłaszcza że franczyzobiorcy nie ponoszą praktycznie żadnych kosztów stałych – przekonuje franczyzodawca.

Istnieje też możliwość zakupu sprzętu na własność.

 

WIZYTÓWKA UVC-MED

Producent urządzeń do dezynfekcji metodą uv.

  • miesięczna opłata franczyzowa: 2 tys. zł netto
  • 10 tys. zł kaucji za wypożyczenie dwóch urządzeń do dezynfekcji
  • umowa franczyzowa na 18 miesięcy
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €