Sfinks zarzuca sieci

Sfinks chce przyciągnąć do swojej sieci niezrzeszonych restauratorów. Kusi ich franczyzą za 1 zł.
Sfinks Polska zarządza 177 lokalami gastronomicznymi. Najliczniejsza jest sieć restauracji Sphinx (87 lokali), oprócz tego w portfolio grupy są puby Piwiarnia Warki, restauracje Chłopskie Jadło, Wook i Fabryka Pizzy oraz marki Meta Seta Galareta, Meta Disco i Lepione & Pieczone. Teraz Sfinks chce przygarnąć do swojej sieci właścicieli lokali gastronomicznych, którzy do tej pory działali na własną rękę. Propozycja ma być też rodzajem koła ratunkowego dla tych restauratorów, których w tarapaty wpędziła pandemia COVID-19.
– Pandemia bardzo mocno dotknęła branżę gastronomiczną. Cześć lokali już się nie otworzyła po odmrożeniu, a inne zmagają się z różnymi trudnościami i wielu restauratorów z pewnością martwi się o przyszłość – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska. – W tej sytuacji marki sieciowe Sfinks Polska mają przewagę w postaci rozpoznawalności, dostępu do atrakcyjnych cenowo zakupów centralnych, sprawdzonej oferty i warunków biznesowych w ramach systemów delivery, programu lojalnościowego dla klientów i wielu innych korzyści wynikających z działania w grupie. Partnerstwo franczyzowe z nami jest szansą, by pozostać w branży, ochronić swoje miejsce pracy, a często i miejsce pracy bliskich, bo wiele restauracji to biznesy rodzinne. Stąd nowa, dostosowana do obecnych realiów rynkowych i elastyczna oferta współpracy franczyzowej, oparta o nasze wieloletnie doświadczenie oraz know-how.
Franczyza za złotówkę
Sfinks wprowadził program „Franczyza za 1 zł”, w ramach którego istniejące restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal działający pod jedną z marek operatora: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy oraz Meta. Każda z tych marek ma określone warunki, dotyczące np. wymagań lokalowych. Różnią się też opłatą wstępną za know-how, która wynosi od 10 do 55 tys. zł. Jednak jeśli ktoś zdecyduje się na przystąpienie do sieci do końca tego roku, zostanie zwolniony z opłaty wstępnej. Są też inne promocyjne warunki. Np. opłata franczyzowa przez pierwsze 12 miesięcy wynosi 1 zł. W pierwszym roku nie trzeba też ponosić pełnych kosztów inwestycji, wymaganej przy dopasowaniu lokalu do wymogów sieci. Jednocześnie Sfinks zapewnia, że jako franczyzodawca będzie wspierać swoich nowych partnerów doradczo, także w ramach pozyskania finansowania, np. na zmiany w lokalu, szyldy, logotypy czy inne niezbędne na tym etapie wyróżniki marek.
Restauratorzy, którzy zdecydują się na współpracę franczyzową będą mieć możliwość odstąpienia od umowy po pierwszym roku.
Obecnie w ramach wszystkich konceptów Sfinks Polska działa 90 lokali franczyzowych, z czego najnowszy, w podwarszawskim Piasecznie, uruchomiono już po odmrożeniu gastronomii.
WIZYTÓWKA MARKI SFINKS
Sfinks Polska zarządza obecnie 177 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski.
- 87 restauracji Sphinx
- 61 pubów Piwiarnia Warki
- 12 restauracji Fabryka Pizzy
- 2 restauracje Wook
- 12 restauracji Chłopskie Jadło
- 3 lokale pod szyldami Meta Seta Galareta i Meta Disco
- 1 lokal Lepione & Pieczone
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej