Zarabiaj na nieruchomościach w Hiszpanii

Tripinvest szuka inwestorów, którzy chcieliby zarabiać na sprzedaży apartamentów wakacyjnych w Hiszpanii. Na start wystarczy 40 tys. zł.
40 tys. zł to koszt opłaty wstępnej, którą powinien uiścić franczyzobiorca tripinvest. Oprócz tego w pierwszym roku współpracy musi zainwestować też dodatkowe 45 tys. zł. Te pieniądze w całości zostaną przekazane na różnego rodzaju działania reklamowe mające na celu dotarcie do klientów zainteresowanych kupnem nieruchomości w Hiszpanii, w szczególności w regionie Costa Blanca.
– Mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie. Posiadamy dedykowane serwisy internetowe, opracowane wielokanałowe strategie marketingowe, które zagwarantują franczyzobiorcom sukces sprzedażowy – zapewnia Kacper Widuch, menedżer ds. rozwoju tripinvest. – Oprócz kampanii reklamowych pozyskujemy klientów również poprzez publikację artykułów, które objaśniają np. jak krok po kroku kupić nieruchomość w Hiszpanii. Piszemy też o kulturze i życiu w tym kraju, aby pokazać korzyści wynikające z posiadania w nim własnego domu lub mieszkania.
Doświadczony franczyzodawca
TripInvest to jeden z projektów opracowanych przez grupę spółek Dajami. Firma ma rozbudowaną strukturę, zatrudnia m.in. agentów działających na rynku hiszpańskim, zespół programistów, ekspertów od SEO, SEM, content marketingu, analityki internetowej oraz social marketingu. A także osoby zajmujące się obsługą wynajmu na cele turystyczne.
– Posiadamy portal dostępny w ośmiu wersjach językowych: angielskiej, polskiej, rosyjskiej, rumuńskiej, bułgarskiej, belgijskiej, szwedzkiej i francuskiej. Został on specjalnie dla nas zaprojektowany w oparciu o najnowsze trendy dotyczące użyteczności, dzięki czemu jest bardzo łatwy w obsłudze zarówno dla nas, jak i naszych klientów – mówi Kacper Widuch.
Apetyt na więcej
Franczyzodawca chce zaistnieć w najbliższym czasie ze swoim biznesem m.in. we Włoszech, Holandii, Danii, Czechach, Portugalii, na Węgrzech, w Norwegii i Finlandii. Szuka franczyzobiorców, którzy mu w tym pomogą. Co ważne chce, żeby byli to Polacy, którzy mimo że będą pozyskiwać klientów na rynkach zagranicznych, to będą to robić z Polski.
– Wbrew pozorom nie muszą znać też języków obcych, bo mamy tak zbudowany portal, że łatwo nam samodzielnie przetłumaczyć jego treści na kolejny język, choć oczywiście korzystamy też z pomocy native speakerów – mówi Kacper Widuch.
Biznes dopasowany do potrzeb
Czym franczyzobiorca tripinvest będzie zajmował się na co dzień?
– To zależy od jego chęci. Może potraktować współpracę z nami tylko inwestycyjnie, czyli zlecić nam prowadzenie biznesu od a do z, a samemu tylko sprawdzać, ile transakcji w jego imieniu udało nam się zrealizować, i ile zarobił. Jeśli natomiast chce się bardziej zaangażować to nie ma żadnych przeszkód, możemy przeszkolić franczyzobiorcę np. z obsługi profili w social mediach czy nauczyć go, jak prowadzić kampanię w Google Ads – mówi Kacper Widuch.
Realne zyski
Franczyzodawca twierdzi, że prognozowana stopa zwrotu z inwestycji dla klienta kupującego mieszkanie lub dom w Hiszpanii oscyluje wokół 10,5 proc. rocznie. Zapewnia też, że klienci nie płacą prowizji za usługę i nie są w stanie bezpośrednio taniej kupić nieruchomości oferowanych przez tripinvest.
– Współpracujemy z wieloma biurami nieruchomości, mamy sieć agentów, którzy pozyskują dla nas domy i mieszkania do sprzedaży, poza tym mamy zawarte umowy z deweloperami, którzy budują apartamenty w Hiszpanii. Oni wolą sprzedać mieszkanie poprzez sprawdzoną firmę niż bezpośrednio obcokrajowcowi – mówi Kacper Widuch.
A ile zarobi franczyzobiorca? Od każdej zakończonej sukcesem transakcji otrzyma prowizję w wysokości kilku procent. A umowy kupna-sprzedaży opiewają średnio na 150-200 tys. euro.
75 proc. nieruchomości kupowanych na Costa Blanca w Hiszpanii jest przeznaczonych na wynajem. Dlatego tripinvest specjalizuje się też w wynajmie i serwisie apartamentów turystom.
– Dbamy o to, aby nieruchomość była wynajmowana jak najczęściej, a dochód z jej wynajmu był jak najwyższy – mówi menedżer tripinvest.
WIZYTÓWKA TRIPINVEST
Firma specjalizująca się w wyszukiwaniu oraz sprzedaży nieruchomości w Hiszpanii, w szczególności na wybrzeżu Costa Blanca.
- opłata wstępna: 40 tys. zł
- 4 placówki własne i 5 franczyzowych
- prognozowana stopa zwrotu z inwestycji dla klienta nabywającego nieruchomość na rynku hiszpańskim: 10,5 proc. rocznie
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej