Coccodrillo liczy straty

Właściciel marki Coccodrillo w II kwartale br. miał przychody o 21 proc. mniejsze niż rok wcześniej.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Grupa CDRL jest właścicielem rozwijanej także we franczyzie marki Coccodrillo oraz białoruskiej sieci supermarketów dla dzieci Buslik. Pandemia dała się spółce we znaki. W obu markach w II kwartale tego roku CDRL wygenerował 85,22 mln zł przychodów. To o 21 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Ze sklepu do internetu
Same polskie sklepy stacjonarne Coccodrillo w II kwartale 2020 roku osiągnęły przychody na poziomie 24,4 mln zł, czyli o 37 proc. mniej niż rok wcześniej. Sieć sklepów stacjonarnych Buslik miała 34,3 mln zł przychodów, czyli o 31 proc. mniej.
– Biorąc pod uwagę sytuację gospodarczą i społeczną, w jakiej przyszło nam prowadzić biznes zarówno w kraju jak i na świecie, jesteśmy umiarkowanie zadowoleni z osiągniętego rezultatu – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL, właścicicela marki Coccodrillo. – Wpływ na wyniki z ostatnich miesięcy miało ograniczenie działalności galerii handlowych – w marcu i kwietniu większość polskich sklepów stacjonarnych nie funkcjonowała, a po ich otwarciu obserwujemy istotnie mniejszy ruch. Na znaczeniu cały czas zyskuje natomiast kanał e-commerce. Przewidujemy, że tendencja wzrostowa sprzedaży w internecie będzie utrzymywać się w kolejnych miesiącach.
Rzeczywiście, przynajmniej częściowo klienci przenieśli się do internetu. W omawianym okresie wpływy ze sprzedaży w polskim sklepie internetowym Coccodrillo wzrosły o 165 proc. rok do roku.
Generalnie od stycznia do końca czerwca Grupa CDRL miała 181,3 mln zł przychodów. To wynik niższy od ubiegłorocznego o 15,8 proc.
Sklep na licencji
Franczyzodawca Coccodrillo chce otwierać swoje sklepy przede wszystkim w miejscowościach liczących powyżej 25 tys. mieszkańców. Lokal na sklep powinien mieć powierzchnię ok. 60 m2. Koncept dopuszcza zarówno lokalizacje przyuliczne, jak i w galeriach handlowych. Wszystkie salony są utrzymane w jednakowym standardzie. To franczyzodawca przygotowuje projekt aranżacji sklepu i zamawia meble, za które płaci franczyzobiorca. Koszt inwestycji w salon wynosi mniej więcej 60 tys. zł. Ostateczna kwota uzależniona jest od wielkości lokalu oraz jego stanu wyjściowego.
Towar licencjobiorcy otrzymują w depozyt. Muszą wpłacić kaucję zwrotną w wysokości 15 tys. zł. Bieżące zamawianie towaru odbywa się automatycznie, na podstawie analizy sprzedaży i stanów magazynowych.
Od kandydatów na franczyzobiorców koncept oczekuje doświadczenia w handlu i znajomości rynku odzieżowego.
WIZYTÓWKA MARKI COCODRILLO
Sieć salonów z odzieżą dla dzieci.
- ok. 250 sklepów
- preferowane miasta powyżej 25 tys. mieszkańców
- koszt inwestycji min. 60 tys. zł.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...