Franczyzobiorca przejmuje pizzę

Papa John's ma pierwszego franczyzobiorcę w Polsce. Z doświadczeniem w gastronomii, ale nie na polskim rynku.
Amerykańska sieć Papa John's to jeden ze światowych gigantów, jeśli chodzi o rynek dostaw pizzy. Do Polski weszła w 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza – będącą częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western. Przez ten czas marce udało się otworzyć nad Wisłą sześć własnych lokali. Od października ubiegłego roku zaczęła intensywne poszukiwania partnerów franczyzowych. Właśnie udało się znaleźć pierwszego.
Franczyzobiorca z Wielkiej Brytanii
W połowie lipca Lech Pizza podpisał umowy, przekazujące dwa z funkcjonujących w Polsce lokali sieci w ręce pierwszego subfranczyzobiorcy. To Ali Tofur, który – jak podaje biuro prasowe Papa John's – ma duże doświadczenie w branży gastronomicznej, od wielu lat rozwijając różne koncepty gastronomiczne w Wielkiej Brytanii.
– Bardzo cieszymy się, że Ali Tofur dołączył do naszego zespołu. Wierzymy, że zarówno jego ogromne doświadczenie w branży gastronomicznej, jak i bardzo dobra znajomość marki Papa John’s, będą dla nas niezwykle cenne. Stawiamy na pełne partnerstwo i otwartą, transparentną współpracę. Tym chcemy się wyróżnić i przyciągnąć kolejnych chętnych przedsiębiorców – tłumaczy Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce.
Dla Aliego Tofura to pierwsza inwestycja na polskim rynku. Czy sobie na nim poradzi? Na razie jest pełen zapału.
– Nasza inwestycja w dwa lokale sieci Papa John’s to dopiero początek ekspansji w Polsce – zapewnia Ali Tofur. – Widzimy, jak wielu inwestorów przyciąga Warszawa, jak dynamicznie się zmienia. Dla nas, w porównaniu do sytuacji w Wielkiej Brytanii, to młody i świeży rynek, na którym właśnie teraz jest najlepszy czas do rozwoju biznesu, w szczególności w sektorze dostaw jedzenia. Mamy pełne zaufanie do marki i zespołu, wierzymy, że pozwoli nam to osiągnąć założone cele.
Subfranczyzobiorca z początkiem sierpnia przejmuje warszawskie lokale przy ul. Postępu i al. Rzeczypospolitej.
Wyselekcjonować partnerów
Papa John’s szuka kolejnych franczyzobiorców. Docelowo nie będzie ich jednak wielu.
– Naszym celem jest pozyskanie góra dwóch-trzech partnerów, z którymi wspólnie będziemy dalej rozwijać markę w Polsce. Taki model sprawdził się na wielu innych rynkach i przełożył na sukcesy każdej ze stron – mówi Grzegorz Ziarek. – Paradoksalnie to właśnie okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny wzrost przyczynił się do wzmożonego zainteresowania naszym konceptem franczyzowym. Bardzo mocno rozwinięty kanał delivery w marce Papa John’s pokazał, że jesteśmy odporni na zmieniające się w ostatnich miesiącach warunki biznesowe, a to niezwykle cenna wartość w oczach potencjalnych inwestorów.
WIZYTÓWKA PAPA JOHN'S
Amerykańska sieć pizzerii, specjalizująca się w dostawie.
- działa w 45 krajach na świecie
- liczba lokali: ponad 5 tys.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej