Nowe sklepy Wolforda

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Austriacka spółka Wolford, producent bielizny i pończoch, notowany na wiedeńskiej giełdzie, planuje uruchomienie przedstawicielstwa w Polsce z siedzibą w Warszawie. Rozwojem marki na naszym rynku pokieruje Olga Karner, która dotychczas reprezentowała firmę w Polsce.

- Rynek polski osiąga stabilizację i dlatego szefowie Wolforda uznali, że wart uruchomić polski oddział– mówi Olga Karner.

Wolford jest obecny na polskim rynku już od kilku lat. Ma swoje sklepy w Warszawie, Krakowie i Zakopanem. Plany działania firmy na rok 2003 zakładają uruchomienie czterech kolejnych.

-Sklepy będą zlokalizowane we Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu i Trójmmieście – wyjaśnia Olga Karner.

Obecnie spółka poszukuje odpowiednich punktów i partnerów, którzy poprowadzą nowe placówki.

-Wszystkie sklepy będą działały na zasadach franchisingu. Uruchomienie jednego sklepu to koszt 200 tys. zł – mówi Olga Karner.

Na Europę Środkową i Wschodnią firma uruchomi przedstawicielstwa w Warszawie i Moskwie.

Więcej: Krzysztof Kluska, Puls Biznesu, 3-5 stycznia 2003, str. 8

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €