Biznes w promocji

Kotlet w sieci
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Koncept Kotlet w Bułce postawił na proste menu. Jego postawą jest oczywiście kotlet w bułce. Klient może jednak wybrać rodzaj bułki, rodzaj mięsa a nawet wersję bezmięsną. Do tego dodatki: warzywa, pikle, sosy, przyprawy, frytki itd.

Teraz taniej

Rozwijana od dwóch lat we franczyzie sieć liczy obecnie ok. 20 punktów. W tym roku uruchomiono cztery. Placówki można otwierać w różnych formatach: jako przyczepy gastronomiczne, lokale z miejscami siedzącymi lub nawet wyspy handlowe. Najpopularniejszy jest format mobilny. Standardowa cena przyczepy to 75 tys. zł netto. 

– Teraz jednak mamy promocję dla franczyzobiorców. Obecnie cena wynosi 59 tys. zł netto – zachęca Michał Kiecoń, franczyzodawca Kotleta w Bułce. – Mamy jeszcze kilka przyczep w tej cenie.

Przyczepa jest w pełni wyposażona i przygotowana do pracy. Franczyzodawca dowozi ją na miejsce i podłącza. Jej wyposażenie obejmuje m.in. kotleciarkę, która jest w stanie ubić ok. 500 kotletów na godzinę, dwie frytownice, opiekacz do bułek, lodówki, zamrażarkę, witrynę na warzywa. W przyczepach można pracować przez cały rok. Na ich postawienie potrzeba maksymalnie 10 m2 miejsca. Na takim terenie zmieści się też kilka stolików i krzeseł dla klientów. Nie jest potrzebne przyłącze wody, natomiast niezbędny jest dostęp do prądu. Najlepsze lokalizacje to oczywiście miejsca o dużym natężeniu ruchu: parkingi, miejsca przy galeriach handlowych, szkołach, targowiskach. 

– Nawiązaliśmy współpracę z siecią Kaufland i naszym franczyzobiorcom możemy teraz zaoferować lokalizacje na parkingach przy tych sklepach w całej Polsce – dodaje Michał Kiecoń.

Bez doświadczenia też można

Aby zostać franczyzobiorcą Kotleta w Bułce nie trzeba mieć doświadczenia w gastronomii. Franczyzodawca przygotował szkolenia zarówno dla licencjobiorcy, jak i dla jego pracowników. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, ani żadnych miesięcznych opłat franczyzowych. W mięso, pieczywo, warzywa punkty zaopatrują się u lokalnych dostawców. Natomiast produkty takie jak panierka, frytura czy smalec i olej do smażenia dostarcza licencjodawca.


WIZYTÓWKA MARKI KOTLET W BUŁCE

Sieć punktów z jedzeniem typu fast food.

  • ok. 20 placówek
  • trzy formaty do wyboru
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €