Pączki po hiszpańsku

Pączki rosną
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pomysł na koncept Churrożercy przyjechał – a jakże – z Hiszpanii. 

– Byliśmy tam na rodzinnym wyjeździe, churrosy nam bardzo smakowały i stwierdziliśmy, że w Polsce też można je z powodzeniem sprzedawać. Postanowiliśmy otwierać punkty na wzór takich, jakie widzieliśmy w Hiszpanii – opowiada Michał Kiecoń, franczyzodawca Churrożerców.

Pierwszy punkt Churrożerców powstał w ubiegłym roku w Ustroniu. Dziś funkcjonują dwie placówki własne i pięć franczyzowych. Właściciel marki ma już doświadczenie na franczyzowym rynku, bo od kilku lat rozwija też koncept Kotlet w Bułce.

Do wyboru

Franczyzobiorca Churrożerców ma do wyboru trzy formaty: mobilną przyczepę, lokal stacjonarny lub wyspę handlową. W pierwszym przypadku na inwestycję trzeba przeznaczyć od 59 tys. zł netto. Franczyzodawca dostarcza gotową przyczepę, we wskazane miejsce.

Wydatek na przygotowanie lokalu stacjonarnego to min. 20 tys. zł. Z kolei na wyspę handlową trzeba przeznaczyć 40-70 tys. zł, w zależności od jej wielkości i wyposażenia.

Licencjobiorcy mogą sprzedawać tylko churrosy, ale mogą też poszerzyć swoją ofertę. 

– Jesteśmy producentem maszyn do lodów włoskich i amerykańskich – mówi Michał Kiecoń. – I takie maszyny możemy zaoferować placówkom franczyzowym. Oprócz tego można wstawić witryny do lodów gałkowych, dodać do oferty gofry, granitę, kawę itd. To pozwala zwiększyć obroty punktu.

Można cały rok?

Licencjodawca przekonuje, że punkt można prowadzić cały rok, dostosowując ofertę sezonowo. – Punkt z hiszpańskimi pączkami powinien się sprawdzić i w dużych miastach, i nawet w zupełnie małych miejscowościach – twierdzi Michał Kiecoń.

Nie ma opłat za przystąpienie to sieci, ani żadnych miesięcznych opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy muszą się natomiast zaopatrywać w centrali w niektóre produkty, przede wszystkim w proszek do robienia churrosów.

– Dla licencjobiorców organizujemy szkolenia z naszego know-how, produkcji pączków, obsługi klientów. Uczymy, jak dobrze prowadzić ten biznes – dodaje Michał Kiecoń.

 

WIZYTÓWKA CHURROŻERCÓW

Punkty z pączkami churros.

  • 2 placówki własne
  • 5 placówek franczyzowych
  • zakup przyczepy gastronomicznej od 59 tys.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €