Pub w meksykańskim stylu

Meksykański klimat i alkohole to wyróżnik shot barów pod szyldem Los Chupitos. Gdzie najlepiej otworzyć taki lokal?
Właściciele Los Chupitos mają spore doświadczenie. Prowadzą w Bydgoszczy kilka lokali i klubów, są też właścicielami konceptu franczyzowego Seta Disco.
– Często w naszych lokalach organizowaliśmy imprezy w stylu latino – opowiada Dariusz Naklicki, franczyzodawca Los Chupitos. – Z czasem stały się one cykliczne. Grał na nich dj pochodzący z Meksyku, a mieszkający obecnie w Bydgoszczy. Właśnie on nam podsunął pomysł na lokal w stylu meksykańskim.
Tequila i nie tylko
Los Chupitos w Bydgoszczy zostało otwarte prawie rok temu. To shot bar z meksykańskimi alkoholami. Można tam też potańczyć czy pośpiewać karaoke. Jak zapewnia właściciel, od początku przyjęło się na rynku bardzo dobrze.
– Nawet lepiej, niż się spodziewaliśmy – podkreśla Dariusz Naklicki. – Mamy u siebie bardzo szeroki wybór alkoholi: tequilę, mezcal, różne trunki szerzej niedostępne w Polsce. Oprócz shotów serwujemy też koktajle na ich bazie. Mamy gości z Meksyku, z krajów południowoamerykańskich, którzy czują się u nas świetnie i odwiedzają wyłącznie nasz lokal. Shot barów jest w Polsce wiele, ale nasz zdecydowanie się wyróżnia.
Teraz Los Chupitos startuje z franczyzą.
– Jeden z naszych gości zapytał, czy mógłby taki lokal otworzyć u siebie w Krakowie. No i właśnie szukamy tam lokalizacji – uśmiecha się Dariusz Naklicki.
Ile na inwestycję?
Koncept chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Lokalu najlepiej szukać w miejscach, gdzie kwitnie życie towarzyskie i rozrywkowe. Na sam shot bar wystarczy pomieszczenie wielkości 40 m2. Jeśli uda się znaleźć większy lokal, to można wydzielić w nim też część taneczną. Franczyzodawca szacuje, przy lokalu wielkości 70 m2, już przystosowanym do potrzeb gastronomii, inwestycja zamknie się w granicach 60-80 tys. zł. Wnętrza są zaaranżowane w meksykańskim stylu, z surowym drewnem na ścianach, w ciepłych i wesołych kolorach, z kojarzącymi się z Meksykiem dodatkami, jak chociażby kaktusy.
– Można się u nas poczuć jak na wakacjach i właśnie o taką atmosferę nam chodzi – wyjaśnia Dariusz Naklicki.
Lokale są czynne od godz. 13 do 3, a w piątki i soboty do godz. 6. Jeśli chodzi o personel, to – jak podkreśla franczyzodawca – podstawą sukcesu jest zatrudnienie odpowiednich barmanów.
– Muszą być uśmiechnięci, kontaktowi, pozytywnie nastawieni do pracy i ludzi – dodaje Dariusz Naklicki. – My nauczymy ich natomiast wszystkiego, co niezbędne w tym zawodzie.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 2,5 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa to 1 tys. zł netto, plus 2 proc. od obrotu. Według licencjodawcy zwrot z inwestycji powinien nastapić maksymalnie w ciągu roku.
WIZYTÓWKA LOS CHUPITOS
Shot bary z meksykańskimi alkoholami.
- 1 lokal własny
- inwestycja od 60 tys. zł
- opłata wstępna 2,5 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej