Pub w meksykańskim stylu

Okrzepli na rynku
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właściciele Los Chupitos mają spore doświadczenie. Prowadzą w Bydgoszczy kilka lokali i klubów, są też właścicielami konceptu franczyzowego Seta Disco. 

– Często w naszych lokalach organizowaliśmy imprezy w stylu latino – opowiada Dariusz Naklicki, franczyzodawca Los Chupitos. – Z czasem stały się one cykliczne. Grał na nich dj pochodzący z Meksyku, a mieszkający obecnie w Bydgoszczy. Właśnie on nam podsunął pomysł na lokal w stylu meksykańskim.

Tequila i nie tylko

Los Chupitos w Bydgoszczy zostało otwarte prawie rok temu. To shot bar z meksykańskimi alkoholami. Można tam też potańczyć czy pośpiewać karaoke. Jak zapewnia właściciel, od początku przyjęło się na rynku bardzo dobrze. 

– Nawet lepiej, niż się spodziewaliśmy – podkreśla Dariusz Naklicki. – Mamy u siebie bardzo szeroki wybór alkoholi: tequilę, mezcal, różne trunki szerzej niedostępne w Polsce. Oprócz shotów serwujemy też koktajle na ich bazie. Mamy gości z Meksyku, z krajów południowoamerykańskich, którzy czują się u nas świetnie i odwiedzają wyłącznie nasz lokal. Shot barów jest w Polsce wiele, ale nasz zdecydowanie się wyróżnia.

Teraz Los Chupitos startuje z franczyzą. 

– Jeden z naszych gości zapytał, czy mógłby taki lokal otworzyć u siebie w Krakowie. No i właśnie szukamy tam lokalizacji – uśmiecha się Dariusz Naklicki.

Ile na inwestycję?

Koncept chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Lokalu najlepiej szukać w miejscach, gdzie kwitnie życie towarzyskie i rozrywkowe. Na sam shot bar wystarczy pomieszczenie wielkości 40 m2. Jeśli uda się znaleźć większy lokal, to można wydzielić w nim też część taneczną. Franczyzodawca szacuje, przy lokalu wielkości 70 m2, już przystosowanym do potrzeb gastronomii, inwestycja zamknie się w granicach 60-80 tys. zł. Wnętrza są zaaranżowane w meksykańskim stylu, z surowym drewnem na ścianach, w ciepłych i wesołych kolorach, z kojarzącymi się z Meksykiem dodatkami, jak chociażby kaktusy. 

– Można się u nas poczuć jak na wakacjach i właśnie o taką atmosferę nam chodzi – wyjaśnia Dariusz Naklicki.

Lokale są czynne od godz. 13 do 3, a w piątki i soboty do godz. 6. Jeśli chodzi o personel, to – jak podkreśla franczyzodawca – podstawą sukcesu jest zatrudnienie odpowiednich barmanów. 

– Muszą być uśmiechnięci, kontaktowi, pozytywnie nastawieni do pracy i ludzi – dodaje Dariusz Naklicki. – My nauczymy ich natomiast wszystkiego, co niezbędne w tym zawodzie.

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 2,5 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa to 1 tys. zł netto, plus 2 proc. od obrotu. Według licencjodawcy zwrot z inwestycji powinien nastapić maksymalnie w ciągu roku.

 

WIZYTÓWKA LOS CHUPITOS

Shot bary z meksykańskimi alkoholami.

  • 1 lokal własny
  • inwestycja od 60 tys.
  • opłata wstępna 2,5 tys.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €