Second - hand sposobem na miliony
Huston Business Journal Online
W Stanów Zjednoczonych second – handy rozwijają się bardzo szybko.
Second – handy (w tłumaczeniu: „z drugiej ręki”) to sklepy zajmujące się sprzedażą rzeczy używanych. W porównaniu z cenami nowych rzeczy w domach towarowych ich oferta jest korzystniejsza nawet o połowę i więcej. W branży second-handów działa w USA sieć franchisingowa „Grow Biz International”, która ma ponad 1100 sklepów i osiąga roczną sprzedaż rzędu 528 mln USD. Sieć prowadzi dwa rodzaje sklepów: z artykułami dziecięcymi - „Pewnego razu dziecko...” i sprzętem sportowym - „Zagraj to jeszcze raz”. Współzałożyciel „Grow Biz”. Konkurentem „Grow Biz International” na rynku amerykańskim jest „Buffalo Exchange”, sieć prowadząca 21 sklepów i uzyskująca ok. 23 mln USD przychodów.
info: Huston Business Journal Online, 14 lutego 2001
Opracowanie: Katarzyna Krawczyk, Arkadiusz Słodkowski
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej