Balonowy biznes
Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.
Godan to marka sprzedająca akcesoria rozrywkowe: dekoracje, świeczki urodzinowe, balony, dodatki na różne okazje itp. Firma jest też producentem strojów karnawałowych oraz przebrań na różne okazje. Ten rok, pomimo pandemii, marka zalicza do udanych.
– Analizy pokazują bardzo wyraźny wzrost (często ponad 100 proc.) rok do roku w wartości zamówień oraz obrotach sklepów franczyzowych – informuje Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan. – A warto podkreślić, że rok 2019 był bardzo dobrze oceniony z ekonomicznego punktu widzenia przez właścicieli franczyz, a zatem mogą oni optymistycznie patrzeć w przyszłość.
Sieć rośnie
W pierwszym półroczu 2020 r. GoDan otworzył sześć nowych sklepów franczyzowych. A to nie koniec – na drugą połowę roku marka zaplanowała otwarcie kolejnych 16 punktów.
– Aktywnie rozglądamy się za nowymi lokalizacjami w całej Polsce, m.in. w województwach: małopolskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, kujawsko-pomorskim. Trwają już także rozmowy o otwarciu kolejnych punktów poza granicami Polski – dodaje Agnieszka Falińska.
Franczyzobiorca musi zainwestować we własny salon ok. 30 tys. zł. Połowę tej kwoty należy przeznaczyć na aranżację lokalu, a drugie 15 tys. zł na zatowarowanie. Marka najchętniej otwiera sklepy w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców., choć zdarza się, ze także w mniejszych miejscowościach.
Sprzedaż i usługa
Sklepy GoDan oferują nie tylko sprzedaż artykułów na różne imprezy i uroczystości.
– Dodatkowo nasze palcówki świadczą usługi tworzenia dekoracji balonowych: począwszy od tych małych (urodzinowy bukiet balonów z cyfrą), poprzez duże zlecenia dekoracji balonowych sal ślubnych, hoteli, otwarć nowych firm, targów itp. – wyjaśnia Agnieszka Falińska. – Takie rozwiązanie pozwala elastycznie reagować na potrzeby szybko zmieniającego się i wrażliwego na wahania rynku. Mając świadomość, że zmiany te mogą różnić się w zależności od miejsca i warunków, wszyscy franczyzobiorcy GoDan mają wolność w decydowaniu o strukturze sprzedaży oraz usług w swoich punktach. Pozwala to dopasować model prowadzenia działalności zarówno do potrzeb klientów, jak i możliwości oraz umiejętności samych właścicieli.
W tym roku marka GoDan dołączyła do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
WIZYTÓWKA GODAN. STREFA UŚMIECHU
Marka sprzedająca akcesoria rozrywkowe.
- ponad 60 sklepów franczyzowych
- 3 sklepy własne
- kwota inwestycji ok. 30 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


