Moda z wyższej półki
We współpracy z GPoland można otworzyć butik z ofertą znanych modowych marek premium.
Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. W swoim portfolio ma ich kilkadziesiąt, m.in.: Max Mara, Armani Exchange, Elisabetta Franchi, Furla, Polo Ralph Lauren, Pinko czy Trussardi.
– Obecnie działa w Polsce kilkadziesiąt sklepów monomarkowych reprezentowanych przez nas brandów oraz 9 sklepów multibrandowych Made in G – informuje Monika Szurgot , dyrektor ds. rozwoju biznesu i handlu detalicznego GPoland. – Po ponownym otwarciu galerii handlowych zauważamy zwiększone zainteresowanie współpracą z naszą agencją. Okazuje się, że rynek marek premium nadal ma się dobrze i nadal warto w nie inwestować.
Otwarcie ze wsparciem
Butiki monobrandowe to propozycja dla dużych miast, liczących powyżej 200 tys. mieszkańców. W tych mniejszych (ale powyżej 100 tys.) GPoland szuka partnerów zainteresowanych otwarciem butików multibrandowych, pod szyldem Made in G, z asortymentem tańszych włoskich marek. W tym przypadku możliwe są cztery modele: Made in G Premium, Made in G Accessories, Made in G Denim oraz Made in G Fast Fashion.
– Najchętniej podejmujemy współpracę z osobami posiadającymi doświadczenie w handlu detalicznym oraz prowadzeniu własnej działalności. Ponieważ jednak zapewniamy wsparcie podczas otwarcia i prowadzenia butiku, więc jesteśmy w stanie przygotować do prowadzenia biznesu także osoby bez doświadczenia, chętne do nauki i współpracy – dodaje Monika Szurgot.
W zależności od wybranego asortymentu lokal na sklep powinien mieć wielkość 60 – 100 m2. Może się mieścić zarówno w galerii handlowej, jak i przy ulicy.
Urządzenie sklepu to koszt od 250 tys. zł. Dodatkowym wydatkiem dla franczyzobiorcy jest zakup towaru. Koszt ten wyliczany jest po poznaniu metrażu lokalu oraz wyborze asortymentu. Nie ma żadnych opłat wstępnych ani miesięcznych.
– Pomagamy znaleźć lokalizację, wynegocjować czynsz, zaprojektować i urządzić sklep, wybrać kolekcję, zrekrutować i wyszkolić pracowników – wylicza Monika Szurgot. – Właścicielowi przekazujemy cale know how dotyczące prowadzenia salonu i zarządzania personelem oraz oferujemy stałą pomoc naszych specjalistów.
WIZYTÓWKA MARKI GPOLAND
GPoland jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce, w tym m.in: Max Mara, Armani Exchange, Elisabetta Franchi, Furla, Polo Ralph Lauren, Pinko czy Trussardi
- inwestycja we własny salon zaczyna się od 250 tys. zł
- wymagana powierzchnia lokalu to 60-100 m2
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


