Licencja z promocją

SO! COFFEE do końca roku ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Przez sześć miesięcy będą mogli zaoszczędzić na opłatach franczyzowych.
Koncept SO! COFFEE należy do międzynarodowej grupy Lagardere Travel Retail. W Polsce ma obecnie 55 kawiarni, z czego siedem franczyzowych. Zlokalizowane są zarówno w galeriach handlowych, jak i przy głównych ulicach miast, deptakach, na dworcach i lotniskach. Marka rozwija się również w Czechach, Francji, Rumunii i Hiszpanii.
Najnowsza kawiarnia pod szyldem SO! COFFEE została otwarta w Jarosławiu, w galerii Stara Ujeżdżalnia. Ma format wyspy handlowej, o powierzchni 42 m2. Do dyspozycji gości jest tu 30 miejsc siedzących. Jeden ze stolików jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – jego wysokość i szerokość jest dopasowana do wózków inwalidzkich, a blat ma specjalny piktogram, informujący o przeznaczeniu stolika.
– Kanapy, stoliki oraz bar zostały specjalnie zaprojektowane i wyprodukowane przez polskich producentów – mówi Grzegorz Łyczak, zastępca dyrektora operacyjnego Lagardere Travel Retail. – We wnętrzu zostały zastosowane naturalne, ekologiczne materiały, takie jak drewno, metal, kamień. Idealnym dopełnieniem jest nastrojowe, designerskie oświetlenie.
Start we franczyzę
Kawiarnie SO! COFFEE można otworzyć w dwóch formatach: jako wyspę handlową lub lokal stacjonarny.
Według szacunków franczyzodawcy na inwestycję należy przeznaczyć minimum 290 tys. zł. Część wydatków można sfinansować leasingiem, np. zakup wyposażenia, sprzętów takich jak ekspres do kawy. Natomiast gotówka potrzebna jest na pokrycie kosztów szeroko rozumianych prac budowlano-instalacyjno-wykończeniowych.
Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 30 tys. zł. Wsparcie franczyzodawcy obejmuje m.in. przygotowanie projektów budowlanych, technologicznych i aranżacyjnych; trwające blisko miesiąc szkolenia dla franczyzobiorcy i jego pracowników (produktowe, sprzedażowe, administracyjne); dokumentację i szkolenie z zakresu HACCP; wyposażenie lokalu w cały potrzebny sprzęt, od autoryzowanych dostawców.
– Przedstawiciel centrali: kierownik regionalny, trener lub wyznaczony pracownik sieci jest też przez kilka dni w lokalu, bezpośrednio przed i w trakcie otwarcia – podkreśla Grzegorz Łyczak, zastępca dyrektora operacyjnego Lagardere Travel Retail. – Na otwarcie przygotowujemy również akcję promocyjną oraz pokrywamy koszty materiałów marketingowych na sezonowe kampanie w pierwszym roku funkcjonowania kawiarni.
Promocja dla nowych
Miesięczna opłata franczyzowa w sieci SO! COFFEE wynosi 5 proc. od sprzedaży netto (nie mniej niż 2 tys. zł). Ale w tej chwili franczyzodawca przygotował promocję dla nowych licencjobiorców.
– Osoby, które do końca tego roku podpiszą z nami umowę franczyzową, przez pierwszych sześć miesięcy działalności nie będą musiały płacić opłaty miesięcznej – zachęca Grzegorz Łyczak.
WIZYTÓWKA SO! COFFEE
Sieć kawiarni należąca do międzynarodowej grupy Lagardere Travel Retail.
- 55 lokali
- min. kwota inwestycji 290 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej