Kilka możliwości zarobku
Franczyzobiorcy Metrohouse zarabiają na sprzedaży nieruchomości, kredytów i ubezpieczeń.
Metrohouse umożliwia uruchomienie biura obrotu nieruchomościami w pakiecie z usługami pośrednictwa finansowego. Firma od dwóch lat jest właścicielem Gold Finance, spółki zajmującej się właśnie pośredniczeniem przy zaciąganiu kredytów i zakupie ubezpieczeń.
– W sumie w naszej sieci działa 700 agentów i 400 ekspertów kredytowych. Dzięki temu partnerzy mają aż trzy źródła przychodu: z nieruchomości, kredytów i ubezpieczeń – mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse.
Koszty wejścia
Opłata wstępna za przystąpieniu do sieci wynosi 15 tys. zł netto. W zamian partnerzy dostają pakiet szkoleń dla siebie i zespołu, praktyczne wdrożenie do zarządzania zespołem agentów, pakiet startowy z materiałami marketingowymi, dostęp do bazy ofert nieruchomości, system CRM, komplet dokumentów niezbędnych do obrotu nieruchomościami a także projekt i wizualizację witryny lokalu na biuro. W przypadku większości miast całkowita inwestycja w biuro Metrohouse wynosi 50 tys. zł. Zwraca się ona po około roku.
Miesięczna opłata w ramach funkcjonowania pod logo Metrohouse wynosi 8 proc. od przychodu. Kolejne 2 proc. partnerzy wpłacają na wspólny fundusz marketingowy, też co miesiąc.
Metrohouse szuka ludzi, którzy będą chcieli się zaangażować w uruchomienie biura i aktywnie zarządzać zespołem agentów.
– Nasza franczyza jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które mają za sobą doświadczenia sprzedażowe albo w zarządzaniu zespołami handlowymi. Doświadczenie w obrocie nieruchomościami nie jest konieczne – mówi Agata Korzeniewska.
Rozwój mimo pandemii
Metrohouse w sumie ma obecnie 80 biur w Polsce. W ostatnich miesiącach otworzyły się one m.in.: w Krakowie, Warszawie, Gdyni, Szczecinie, Katowicach czy Lublinie.
– W trakcie szkoleń mamy kolejnych dwunastu nowych partnerów, którzy przygotowują się do oficjalnego otwarcia placówek m.in.: w Gdańsku, Sieradzu, Łodzi, Warszawie, Radomiu i Nowym Targu – mówi Agata Korzeniewska.
Firma szuka partnerów w całej Polsce. Atrakcyjne są dla niej zarówno największe polskie miasta, jak i miasteczka powiatowe.
– Spotykamy się z każdym zainteresowanym współpracą z nami i oceniamy potencjał lokalnych rynków nieruchomości. Czasem, jeśli dochodzimy do wniosku, że dany rynek jest mało perspektywiczny, zachęcamy partnera do przemyślenia innej lokalizacji, która umożliwi np. większe szanse na rozwój placówki – mówi Agata Korzeniewska.
Dodaje, że po osłabieniu koniunktury w kwietniu, każdy kolejny miesiąc przynosi coraz lepsze wyniki sprzedażowe.
– Nawet w tym pandemicznym okresie pobiliśmy trzykrotnie rekordy obrotów – mówi Agata Korzeniewska.
WIZYTÓWKA SIECI METROHOUSE
- opłata wstępna – 15 tys. zł
- opłata miesięcznie – 8 proc. + 2 proc. od obrotu
- liczba placówek – 80
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


