Zarabiaj na obsłudze social mediów
Zapotrzebowanie na usługi związane z prowadzeniem kanałów w social mediach w czasie pandemii rośnie. Firma Social Media Group chce wykorzystać ten trend.
– Zapotrzebowanie na usługi związane z prowadzeniem kanałów w social mediach było już duże przed pandemią. Teraz trend ten nasilił się jeszcze bardziej. Obecna sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się do internetu, żeby przetrwać. W sieci nie wystarczy jednak tylko być. Trzeba realizować przemyślane strategie marketingowe, w tym między innymi prężnie uczestniczyć w aktywności online konsumentów. Pomagamy w tym przedsiębiorcom – mówi Michał Schnell, twórca konceptu. Jest on również właścicielem Agencji Wirtualnej, zajmującej się usługami reklamowymi, głównie marketingiem internetowym.
Potencjalny franczyzobiorca Social Media Group nie musi mieć doświadczenia w branży.
– Wszystkiego go nauczymy – zapewnia Michał Schnell.
Dodaje, że firma zapewnia specjalistyczne szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz sprzedażowe. Przekazuje know-how biznesu i wspiera w opanowaniu obsługi programu graficznego. Franczyzobiorcy mają również dostęp do bazy zdjęć i grafik, a także do szablonów wizytówek i materiałów reklamowych. Ponadto dostają gotową stronę internetową razem z pakietami dla klientów.
Niska inwestycja
Aby rozpocząć współpracę z Social Media Group, wystarczy komputer z dostępem do internetu oraz telefon, a także założona działalność gospodarcza albo gotowość do jej założenia. Biuro nie jest potrzebne. Partnerzy mogą pracować z domu.
Trzeba też uregulować jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł. Natomiast koszty miesięczne to 300 zł.
– To jedyne koszty, z jakimi musi liczyć się franczyzobiorca – partner nie płaci żadnej prowizji od zarobków, więc może zachować 100 proc. zysków dla siebie, bez względu na to, czy zarobi 10 czy 20 tys. zł miesięcznie – mówi Michał Schnell. Twierdzi, że inwestycja powinna się zwrócić po maksymalnie 2-3 miesiącach pracy. Początkujący partnerzy, którzy obsługują miesięcznie około 10 klientów, mogą liczyć na zarobek rzędu 7 tys. zł.
– Z każdym kolejnym miesiącem można liczyć na zwielokrotnienie tej sumy – zapewnia Michał Schnell.
Franczyzobiorcy zarabiają na obsłudze i prowadzeniu profili firmowych w social mediach, a także prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Obecnie firma ma trzy aktywne punkty franczyzowe. Do końca roku planuje otworzyć przynajmniej kilka kolejnych.
– Nie ograniczamy się do konkretnego regionu czy miasta. Internet łączy ludzi z najdalszych zakątków świata. Naszymi franczyzobiorcami mogą zostać osoby z całej Polski – mówi Michał Schnell.
WIZYTÓWKA SOCIAL MEDIA GROUP
- liczba franczyzobiorców: 3
- kwota inwestycji: 10 tys. zł
- miesięczna opłata marketingowa: 300 zł
- zwrot z inwestycji: 2-3 miesiące
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

