Zarabiaj na obsłudze social mediów

Nauczą każdego
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

 Zapotrzebowanie na usługi związane z prowadzeniem kanałów w social mediach było już duże przed pandemią. Teraz trend ten nasilił się jeszcze bardziej. Obecna sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się do internetu, żeby przetrwać. W sieci nie wystarczy jednak tylko być. Trzeba realizować przemyślane strategie marketingowe, w tym między innymi prężnie uczestniczyć w aktywności online konsumentów. Pomagamy w tym przedsiębiorcom – mówi Michał Schnell, twórca konceptu. Jest on również właścicielem Agencji Wirtualnej, zajmującej się usługami reklamowymi, głównie marketingiem internetowym. 

Potencjalny franczyzobiorca Social Media Group nie musi mieć doświadczenia w branży.

 Wszystkiego go nauczymy – zapewnia Michał Schnell.

Dodaje, że firma zapewnia specjalistyczne szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz sprzedażowe. Przekazuje know-how biznesu i wspiera w opanowaniu obsługi programu graficznego. Franczyzobiorcy mają również dostęp do bazy zdjęć i grafik, a także do szablonów wizytówek i materiałów reklamowych. Ponadto dostają gotową stronę internetową razem z pakietami dla klientów.

Niska inwestycja

Aby rozpocząć współpracę z Social Media Group, wystarczy komputer z dostępem do internetu oraz telefon, a także założona działalność gospodarcza albo gotowość do jej założenia. Biuro nie jest potrzebne. Partnerzy mogą pracować z domu.

Trzeba też uregulować jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł. Natomiast koszty miesięczne to 300 zł.

To jedyne koszty, z jakimi musi liczyć się franczyzobiorca – partner nie płaci żadnej prowizji od zarobków, więc może zachować 100 proc. zysków dla siebie, bez względu na to, czy zarobi 10 czy 20 tys. zł miesięcznie – mówi Michał Schnell. Twierdzi, że inwestycja powinna się zwrócić po maksymalnie 2-3 miesiącach pracy. Początkujący partnerzy, którzy obsługują miesięcznie około 10 klientów, mogą liczyć na zarobek rzędu 7 tys. zł.

Z każdym kolejnym miesiącem można liczyć na zwielokrotnienie tej sumy – zapewnia Michał Schnell. 

Franczyzobiorcy zarabiają na obsłudze i prowadzeniu profili firmowych w social mediach, a także prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

Obecnie firma ma trzy aktywne punkty franczyzowe. Do końca roku planuje otworzyć przynajmniej kilka kolejnych.

Nie ograniczamy się do konkretnego regionu czy miasta. Internet łączy ludzi z najdalszych zakątków świata. Naszymi franczyzobiorcami mogą zostać osoby z całej Polski – mówi Michał Schnell.

WIZYTÓWKA SOCIAL MEDIA GROUP

  • liczba franczyzobiorców: 3
  • kwota inwestycji: 10 tys. zł
  • miesięczna opłata marketingowa: 300 zł
  • zwrot z inwestycji: 2-3 miesiące
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €