Poznaj franczyzę Intermarché i Bricomarché
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.
W kontekście dynamicznych zmian, jakie zachodzą na rynku pracy i w niektórych sektorach gospodarki, wiele osób zastawia się jak pokierować swoją dalszą ścieżką rozwoju. Uruchomienie swojego biznesu lub zmiana branży prowadzenia działalności gospodarczej, to scenariusze rozpatrywane aktualnie przez aktywnych zawodowo i biznesowo.
Wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom, Grupa Muszkieterów organizuje internetowy, bezpłatny webinar, w trakcie którego szczegółowo przedstawione zostaną zasady współpracy w ramach franczyzy Intermarché (supermarkety spożywcze) i Bricomarché (supermarkety z branży „dom i ogród). Natomiast osoby prowadzące własne, niezależne sklepy pozyskają wiedzę na temat możliwości przyłączenia się do jednego ze znaków Grupy Muszkieterów.
Zapisz się na bezpłatny webinar
Grupa Muszkieterów zrzesza prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą blisko 370 sklepów sieci Intermarché i Bricomarché, a także prawie 70 przymarketowych stacji paliw pod szyldem Intermarché. W 2019 roku Muszkieterowie wypracowali 7,74 mld złotych obrotów. Obecnie Grupa Muszkieterów jest 45. największą firmą na polskim rynku w rankingu „Rzeczpospolitej” („Lista 500”).
ZOSTAŃ FRANCZYZOBIORCĄ INTERMARCHÉ lub BRICOMARCHÉ
– Dzięki odpowiedniemu programowi szkoleń przygotowujemy kandydatów do prowadzenia przedsiębiorstw jakim są supermarkety Intermarché i Bricomarché. W trakcie prowadzenia sklepu franczyzobiorcy otrzymują od Grupy Muszkieterów kompleksowe wsparcie, zachowując przy tym niezależność w zarządzaniu swoim biznesem. To, co nas wyróżnia od innych systemów to podwójny status członków Grupy, którzy są jednocześnie franczyzobiorcami oraz franczyzodawcami, ponieważ mają realny wpływ na kształt całej organizacji. Więcej szczegółów i informacji na temat zasad współpracy w ramach naszego modelu franczyzowego przedstawimy podczas webinaru, który zaplanowaliśmy na 10 grudnia – powiedział Bartłomiej Tarłowski, kierownik działu Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA dla FRANCZYZOBIORCY
- minimalny wkład własny: 400 tys. zł,
- wiek powyżej 25 lat,
- posiadanie cech przedsiębiorcy oraz ogólnych kompetencji biznesowych,
- gotowość do prowadzenia własnego, rodzinnego przedsiębiorstwa,
- akceptacja zasad funkcjonowania w Grupie, które zostały zapisane w Karcie Muszkietera,
- ukończenie pięciomiesięcznego szkolenia teoretyczno-praktycznego,
- gotowość do ewentualnej zmiany miejsca zamieszkania,
- akceptacja umowy gwarantującej przedsiębiorcy dziesięcioletnią współpracę z możliwością jej przedłużenia.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


