Bielizna we franczyzie
Pod szyldem Wolford franczyzobiorcy mogą otworzyć butik z ekskluzywną bielizną. Ile trzeba przeznaczyć na inwestycję?
Wolford to marka, która powstała w Austrii w 1950 roku. W asortymencie ma nie tylko bieliznę, lecz także rajstopy i odzież damską. Obecnie marka ma swoje sklepy w 62 krajach na całym świecie: 106 własnych butików, 130 franczyzowych, do tego jej produkty można kupić w 3 tys. sklepów multibrandowych. W Polsce działa siedem placówek franczyzowych.
– W połowie grudnia otworzyliśmy franczyzowy monobrandowy salon marki Wolford w warszawskiej galerii Klif – informuje Monika Szurgot z agencji GPoland, która reprezentuje markę na polskim rynku.
Inwestycja w salon
Wolford szuka partnerów franczyzowych w całej Polsce. Odpowiednie lokalizacje dla butików to galerie handlowe, w których są już obecne marki premium lub też lokale przy ulicach handlowych, w sąsiedztwie marek z wyższej półki. Franczyzodawca doradzi i pomoże przy wyborze lokalizacji oraz negocjacjach czynszu najmu. Wymagany metraż to od 30 do 60 m2. Przewidywana wysokość inwestycji wynosi ok. 800 euro za 1 m2. Do tego należy doliczyć koszty zatowarowania. Franczyzodawca może partycypować częściowo w kosztach umeblowania lokalu. Przygotuje także gotowy projekt salonu.
– Zapewniamy również wsparcie brand managerów odpowiedzialnych za rozwój marki w Polsce, szkolenia, wsparcie w zakresie visual menchendisingu, doboru asortymentu, rekrutacji i wprowadzenia pracowników – dodaje Monika Szurgot.
Bezpłatne szkolenia obejmują m.in. obsługę klienta, techniki sprzedaży, visual menchendising. Odbywają się regularnie, nie tylko na początku.
Bielizna biodegradowalna
Koncept nie pobiera opłat licencyjnych i franczyzowych. Oczywiście licencjobiorcy zaopatrują się w towar w centrali marki.
– Wolford to nie tylko rajstopy i ekskluzywna bielizna. Od kwietnia 2019 roku Wolford jest pierwszą i jedyną na świecie firmą w branży odzieżowej, która uzyskała certyfikat Cradle to Cradle. Stworzyła jedyną na świecie kolekcję z certyfikowanej tkaniny całkowicie biodegradowalnej – podkreśla Monika Szurgot.
WIZYTÓWKA MARKI WOLFORD
- 106 butików własnych
- 130 butików franczyzowych
- kwota inwestycji ok. 800 euro za 1 m2 sklepu
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


