Restauracja po gruzińsku
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski z Chinkalnii.
Czy pandemia miała duży wpływ na wasze plany rozwojowe?
Musieliśmy odłożyć część planowanych otwarć na „lepsze czasy”. Jednak zainteresowanie naszą ofertą franczyzy jest nadal wysokie. Po pierwszym lock downie rozdzwoniły się telefony z zapytaniami, jednakże potencjalni franczyzobiorcy wciąż czekają na ustabilizowanie się sytuacji przed podjęciem inwestycji.
Gdzie najlepiej otworzyć restaurację Chinkalnia?
Poszukujemy franczyzobiorców na terenie całego kraju, w większych miastach, chociaż rozpatrujemy też mniejsze miejscowości, szczególnie gdy mówimy tu o miastach typowo turystycznych. Generalnie nasze restauracje najlepiej sprawdzają w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Powinno to być miejsce o dużym natężeniu ruchu, w centrum, na starówce, blisko obiektów kultury. W Polsce lokale funkcjonują wyłącznie jako samodzielne restauracje. Mamy też jednak opracowany format dostosowany do galerii handlowych, z zachowaniem własnej strefy stolikowej, który działa już za granicą. W Polsce jak dotąd nikt się jeszcze na to nie zdecydował.
Potrzebne jest doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu?
Nie wymagamy tego od kandydatów na franczyzobiorców. W większości nie mają oni doświadczenia w gastronomii. Szkolimy wszystkich nowych licencjobiorców i przygotowujemy ich do prowadzenia działalności. Oprócz pakietu szkoleń zapewniamy stałe wsparcie, przeprowadzając franczyzobiorcę przez proces otwarcia restauracji oraz pomoc w działalności operacyjnej.
Ile trzeba wydać na inwestycję?
Całkowita kwota inwestycji zaczyna się od 250 tys zł i składa się na nią remont i adaptacja lokalu, wyposażenie, meble, sprzęt, pierwsze zatowarowanie oraz opłata licencyjna. Ta ostatnia zależy od wielkości miasta i wynosi od 48 tys. zł do 70 tys. zł.
Franczyzobiorcy samodzielnie poszukują lokalu, który centrala musi zatwierdzić. Optymalna powierzchnia to 120-180 m2, z możliwością urządzenia ogródka letniego. Atutem są zawsze duże okna fasadowe, które zachęcają przechodniów do wejścia.
Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa to 2 proc. od obrotu brutto. Ale w tym trudnym dla gastronomii okresie obniżyliśmy opłaty franczyzowe, zapewniamy też licencjobiorcom wsparcie marketingowe oraz operacyjne.
WIZYTÓWKA MARKI CHINKALNIA
Wywodząca się z Ukrainy sieć restauracji z kuchnią gruzińską.
- 13 lokali w Polsce (na Ukrainie 42, na Białorusi 10, na Litwie i Łotwie po jednym)
- kwota inwestycji od 250 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


