Sery dla menedżera

We franczyzie The House of Cheese doskonale sprawdzą się osoby, które pracowały jako menedżerowie w korporacjach. Według franczyzodawcy zarobią co najmniej tyle, co na etacie.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
The House of Cheese działa na rynku od 2012 roku. To sieć butikowych sklepów, która oferuje kilkaset gatunków serów m.in. z Francji, Holandii, Włoch czy Szwajcarii, a także wino, oliwy, makarony, sosy, trufle, oryginalne słodycze, konfitury i octy balsamiczne.
– Naszą misją jest przybliżenie klientom kultury jedzenia sera, która panuje we Włoszech czy Francji. Chcemy sprawić, żeby zakochali się w aromatach z najdalszych zakątków Europy, a nasze przysmaki, w połączeniu z różnymi gatunkami wspaniałego wina towarzyszyły im na stołach podczas miłych chwil – mówi Justyna Paliszewska, menedżer ds. rozwoju sieci The House of Cheese.
Sklep pod marką The House of Cheese może otworzyć każdy.
– Na pewno łatwiej będą jednak miały osoby, które prowadziły już własny biznes lub miały doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, ale i w tych kwestiach służymy wsparciem. Idealnie odnajdą się tutaj osoby, kochające rodzaj kuchni, który proponujemy, dużo podróżujące i w praktyce wiedzące na czym polega klimat tego typu butików w krajach śródziemnomorskich. Takie osoby zwykle same angażują się w sklepie, rozmawiają z klientami, dzielą się swoimi doświadczeniami i mają dodatkowe pomysły jak wypromować lokalnie swój sklep – mówi Justyna Paliszewska.
Jej zdaniem to także idealny biznes dla osób, które chcą zamienić pracę w korporacji na coś swojego.
– Zyski z takiego sklepu są w stanie spokojnie zastąpić pensję menedżera w korporacji. Dla nas plusem jest, że takie osoby zwykle mają doświadczenie m.in. w zarządzaniu ludźmi – mówi Justyna Paliszewska.
Zgłaszają się do The House of Cheese również właściciele lokali, którzy nie mogą dzisiaj wynająć swoich nieruchomości i szukają pomysłu na biznes. Kolejna grupa to przedsiębiorcy, którzy aktualnie prowadzą działalność w zbyt dużym lokalu jak na ich potrzeby i są w stanie wydzielić 30-40 m2 na nowy biznes, lub tacy którzy wynajmują już sklep i chcą zmienić jego asortyment.
Lokal House of Cheese zwykle ma 40-50 m2. Inwestycja zaczyna się od stworzenia projektu oraz zrobienia remontu.
– Największy jednorazowy koszt związany jest z zakupem regałów chłodniczych, mebli i wyposażenia, które można sfinansować w różny sposób, np. poprzez leasing. Na koniec jest jeszcze zatowarowanie sklepu. Na bazie doświadczeń z ostatnio uruchomionego sklepu, na ten cel powinno wystarczyć około 150 tys. zł netto. Ostatnio wycenialiśmy adaptację części lokalu w którym prowadzona jest inna działalność. Szacowana kwota inwestycji wraz z zakupem urządzeń chłodniczych wyniosła 83 tys. zł netto – mówi Justyna Paliszewska.
Miesięczna opłata wynosi 4 proc. od obrotu netto danego sklepu i jest to jedyna opłata jaką ponosi partner w trakcie współpracy. Zwrot z inwestycji, według zapewnień franczyzodawcy, zajmie maksymalnie trzy lata. Obecnie w sieci działa pięć sklepów, z czego jeden jest franczyzowy.
– W przyszłości chcielibyśmy pojawić się z naszą marką w innych miastach w Polsce, oprócz Warszawy i okolic – mówi Justyna Paliszewska.
Dodaje, że sklepy The House of Cheese w czasie pandemii notują wzrosty sprzedaży.
– Kiedy pozamykano restauracje, zabroniono albo ograniczono możliwość podróżowania za granicę, klientom pozostało rozwijać zdolności kulinarne w zaciszu swoich domów. Idealnie wpisaliśmy się z naszym w konceptem w ten trend – mówi Justyna Paliszewska.
WIZYTÓWKA MARKI THE HOUSE OF CHEESE
Sieć butikowych sklepów z serami i innymi produktami spożywczymi.
- sklepy własne: 4
- sklepy franczyzowe: 1
- kwota inwestycji: 150 tys. zł
- opłaty: 4 proc. od obrotu netto sklepu
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...