Sushi bez ryby

Cudo Vegan Sushi chce przekonać Polaków do wegańskiego sushi. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Cudo Vegan Sushi wystartowała w ubiegłym roku, wbrew pandemii i utrudnieniom, w jakich działała i działa gastronomia.
– Cudo Vegan Sushi ma na celu wypełnienie luki na rynku kompleksowych usług gastronomicznych na bazie roślin. Naszą wizją jest celebrowanie nowatorskiej kuchni sushi, w pięknym otoczeniu, bez użycia produktów pochodzenia zwierzęcego – tłumaczą Mateusz Łuczyński oraz Mateusz Kędzierski, właściciele Cudo Vegan Sushi. – Nie używamy ryb i owoców morza. Przemysł sushi historycznie wyrządził wiele szkód naszym oceanom. Chcemy działać inaczej.
Warunki dla franczyzobiorców
Koncept chce mieć po jednej lokalizacji w każdym mieście liczącym powyżej 100 tys. mieszkańców. Co oznacza w sumie minimum 20 restauracji. Franczyzodawca nie zamyka się jednak tylko na rynek Polski. Szuka też lokalizacji np. Pradze i Berlinie.
Kwota inwestycji mieści się w przedziale od 80 do 110 tys. zł. Lokal na restaurację powinien mieć od 50 do 70 m2 powierzchni. Franczyzobiorca sam powinien go znaleźć, choć może się zdarzyć że licencjodawca będzie mógł polecić jakąś lokalizację.
Jednorazowa opłata licencyjna za wejście do sieci to 15 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa to 6 proc. od obrotu. Czas zwrotu z inwestycji franczyzodawca szacuje na 2 lata.
– Przy naszym koncepcie food cost jest bardzo atrakcyjny, wynosi 10-15 proc. – zaznaczają franczyzodawcy.
Oprócz restauracji jest też możliwe otwarcie formatu mini, w food courcie galerii handlowej.
Plany rozwojowe
Na razie koncept ma jeden autorski lokal własny, w Poznaniu. W tej chwili trwają pracę związane z podpisaniem umowy franczyzowej w Warszawie oraz przygotowaniem lokalizacji we Wrocławiu. Otwarcie tych restauracji jest przewidziane na wiosnę.
– W czasie lockdownu gastronomii działamy w dostawie – podkreślają franczyzodawcy. – Jesteśmy obecni na wszystkich możliwych w Polsce portalach dowozowych oraz na bieżąco wspieramy skutecznie kanał delivery reklamami i wydarzeniami w social mediach.
WIZYTÓWKA CUDO VEGAN SUSHI
Restauracje z wegańskim sushi.
- kwota inwestycji 80-110 tys. zł
- opłata licencyjna 15 tys. zł
- zwrot z inwestycji 2 lata
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej