Yasumi prezentacja
Otwórz z nami gabinet Yasumi
Yasumi jest polską rodzinną firmą, którą prowadzi małżeństwo Zofia i Andrzej Bydałek. Firma zajmuje się dystrybucją urządzeń kosmetycznych oraz medycznych. Yasumi to również marka kosmetyków
profesjonalnych oraz największa w Polsce sieć franczyzowa gabinetów w branży Beauty. Pierwszy gabinet Yasumi otworzono w 2003 roku w Kaliszu.
W 2008 powstała idea franczyzy pod marką Yasumi Instytut Zdrowia i Urody a w ślad za nią, w Krakowie powstał pierwszy franczyzowy Instytut. Od tego czasu wypracowany został bezpieczny, przynoszący profity model biznesu oparty o doświadczenie własne założycieli a także doświadczenia kolejnych inwestorów.
Oferta zabiegowa w gabinetach Yasumi
W ofercie gabinetów Yasumi są autorskie japońskie rytuały z zakresu pielęgnacji twarzy, zabiegi modelowania sylwetki, laserowej depilacji, masaże, medycyna estetyczna, oraz zabiegi trychologiczne, podologiczne a także japoński masaż Kobido i zabieg złotej maski, wykonywany na 24 katarowych płatkach złota. Zabiegi wykonywane są głównie przy użyciu sprawdzonych technologie HI Tech, takich jak lasery, hifu, endermologia, krioipoliza, fala radiowa, oksybrazja, terapia wodorowa i najnowsze, fale elektromagnetyczne.
Programy sieci
Instytut Zdrowia i Urody dedykowany jest dla miast powyżej 40 tys mieszkańców.Koszt wejścia zaczyna się od 200 do nawet 350 tys netto, w zależności od wielkości miasta oraz lokalu.
Flagowym konceptem Yasumi jest od 20 lat Instytut Zdrowia i Urody. Preferowaną lokalizacją dla Instytutu są miasta duże, jednak sieć posiada doskonale prosperujące salony w miastach nawet 15-tysięcznych.
Wymagania sieci
Umowa franczyzowa podpisywana jest na pięć lat. Lokal, w którym będzie znajdował się Instytut, powinien mieć minimum 100 m2, by można było wydzielić w nim co najmniej cztery gabinety zabiegowe. Wynajem większego pomieszczenia umożliwia świadczenie większej liczby usług. Pożądane cechy lokalu to wejście od ulicy, duże witryny, wygodny parking w niedalekiej odległości. Lokal nie musi znajdować się na parterze. Klienci w pełni akceptują działalność usługową prowadzoną na piętrze.
Opłaty miesięczne
Bardzo istotną kwestią przy koncepcie Instytutu, jest brak opłat franczyzowych, opłaty od obrotu oraz opłaty licencyjnej. Franczyzobiorca ponosi jedynie koszt opłaty marketingowej w wysokości 350zł/miesięcznie.
Po otwarciu
Franczyzobiorca jest „prowadzony za rękę” od momentu podpisania umowy przez cały czas prowadzenia działalności, jak długo tego potrzebuje. Zapewniamy pomoc przy wyborze lokalu, przy rekrutacji. Do dyspozycji Franczyzobiorcy jest również firmowy architekt, który może wykonać projekt adaptacyjny oraz aranżacyjny. Przez cały okres działalności, otwarty Instytut Yasumi jest w komunikacji z centralą, gdzie gwarantujemy bieżące szkolenia , opiekę marketingową, edukacyjną, graficzną i doradczą w każdym zakresie prowadzenia tego biznesu. Inwestor otrzymuje od nas gotowe rozwiązania co znacznie ułatwia prowadzenie biznesu. Wszystkie gabinety Yasumi pracują na dedykowanym do tej działalności programie operacyjnym.
Okres zwrotu
Jak szacują właściciele, zwrot w inwestycję Yasumi powinien nastąpić po ok. 24 miesiącach. Zdarza się, że niektóre salony już pierwszy miesiąc zamykają z dużym zyskiem, inne muszą odczekać kilka miesięcy. Wiele zależy m.in. od okresu, w którym salon rozpocznie działalność oraz od modelu otwarcia. Niezwykle istotne jest aby Inwestor przed otwarciem zastosował odpowiednie, dedykowane do tego narzędzia marketingowe, które pozwolą poinformować klientów o wydarzeniu oraz pozwolą umieścić markę w ich świadomości.
Dlaczego warto?
Yasumi posiada 20 letnie doświadczenie w branży Beauty. Właściciele marki oraz ich synowie prowadzą łącznie 10 własnych gabinetów. Gabinetów franczyzowych mamy 122. Taka wiedza jest bezcenna i pomaga inwestorowi uniknąć porażki, pomaga skupić się na rzeczach ważnych, które są gwarancją sukcesu.
Dowiedz się więcej! Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy, a nasi przedstawiciele skontaktują się z Tobą jak najszybciej!
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki Yasumi.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
F45 Training
Kluby fitness/siłownie
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


