Yasumi prezentacja

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Yasumi jest polską rodzinną firmą, którą prowadzi małżeństwo Zofia i Andrzej Bydałek. Firma zajmuje się dystrybucją urządzeń kosmetycznych oraz medycznych. Yasumi to również marka kosmetyków
profesjonalnych oraz  największa w Polsce sieć franczyzowa gabinetów w branży Beauty. Pierwszy gabinet Yasumi otworzono w 2003 roku w Kaliszu.                         

W 2008 powstała idea franczyzy pod marką Yasumi Instytut Zdrowia i Urody a w ślad za nią, w Krakowie powstał pierwszy franczyzowy Instytut. Od tego czasu wypracowany został bezpieczny, przynoszący profity model biznesu oparty o doświadczenie własne założycieli  a także doświadczenia kolejnych inwestorów. 

Oferta zabiegowa  w gabinetach Yasumi
W ofercie gabinetów Yasumi są autorskie japońskie rytuały  z zakresu pielęgnacji twarzy, zabiegi  modelowania sylwetki, laserowej depilacji, masaże, medycyna estetyczna, oraz zabiegi trychologiczne, podologiczne a także  japoński  masaż Kobido i zabieg złotej maski, wykonywany na 24 katarowych płatkach złota. Zabiegi wykonywane są głównie przy użyciu  sprawdzonych technologie HI Tech, takich jak lasery, hifu, endermologia, krioipoliza, fala radiowa, oksybrazja, terapia wodorowa i najnowsze, fale elektromagnetyczne.

Programy sieci
Instytut Zdrowia i Urody dedykowany  jest dla miast powyżej 40 tys mieszkańców.Koszt wejścia zaczyna się od 200 do nawet 350 tys netto, w zależności od wielkości miasta oraz lokalu.

Flagowym  konceptem Yasumi  jest od 20 lat Instytut Zdrowia i Urody.  Preferowaną lokalizacją dla Instytutu są miasta duże, jednak sieć posiada doskonale prosperujące salony w miastach nawet 15-tysięcznych.   

Wymagania sieci
Umowa franczyzowa podpisywana jest na pięć lat. Lokal, w którym będzie znajdował się Instytut, powinien mieć minimum 100 m2, by można było wydzielić w nim co najmniej cztery gabinety zabiegowe. Wynajem większego pomieszczenia umożliwia świadczenie większej liczby usług. Pożądane cechy lokalu to wejście od ulicy, duże witryny, wygodny parking w niedalekiej odległości. Lokal nie musi znajdować się na parterze. Klienci w pełni akceptują działalność usługową prowadzoną na piętrze. 

Opłaty miesięczne
Bardzo istotną kwestią przy koncepcie Instytutu,  jest brak opłat franczyzowych, opłaty od obrotu  oraz opłaty licencyjnej. Franczyzobiorca ponosi jedynie koszt opłaty marketingowej w wysokości 350zł/miesięcznie.

Po otwarciu
Franczyzobiorca jest „prowadzony za rękę” od momentu podpisania umowy przez cały czas prowadzenia działalności, jak długo  tego potrzebuje.  Zapewniamy pomoc przy wyborze lokalu, przy rekrutacji.  Do dyspozycji Franczyzobiorcy jest również firmowy architekt, który może wykonać  projekt adaptacyjny oraz aranżacyjny. Przez cały okres działalności, otwarty Instytut Yasumi jest w komunikacji  z centralą, gdzie gwarantujemy  bieżące szkolenia , opiekę marketingową, edukacyjną, graficzną i doradczą w każdym zakresie prowadzenia tego biznesu. Inwestor otrzymuje od nas gotowe rozwiązania co znacznie ułatwia prowadzenie  biznesu. Wszystkie gabinety Yasumi pracują na dedykowanym do tej działalności programie operacyjnym.

Okres zwrotu
Jak szacują właściciele, zwrot w inwestycję Yasumi powinien nastąpić  po ok. 24 miesiącach.  Zdarza się, że niektóre salony już pierwszy miesiąc zamykają z dużym zyskiem, inne muszą odczekać kilka miesięcy.  Wiele zależy m.in. od okresu, w którym salon rozpocznie działalność oraz  od  modelu otwarcia. Niezwykle istotne jest aby Inwestor przed otwarciem zastosował odpowiednie, dedykowane do tego narzędzia marketingowe, które pozwolą poinformować klientów o wydarzeniu oraz pozwolą umieścić  markę w ich świadomości. 
 

Dlaczego warto?                                                       
Yasumi posiada  20 letnie doświadczenie w branży Beauty.  Właściciele marki oraz ich synowie prowadzą łącznie 10  własnych gabinetów.  Gabinetów franczyzowych mamy 122.  Taka wiedza jest bezcenna i pomaga inwestorowi uniknąć porażki, pomaga skupić się na rzeczach ważnych, które są gwarancją sukcesu.

Dowiedz się więcej! Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy, a nasi przedstawiciele skontaktują się z Tobą jak najszybciej!

 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Yasumi.

Dane kandydata
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €