Biznes dla miast powyżej 50 tys. mieszkańców
Franczyzodawca marki SzybkiAngielski.pl chce mieć szkołę w każdym większym mieście w Polsce. Na 2021 rok zapowiada wiele otwarć.
Polsko-brytyjski Instytut Colina Rose jest wyłącznym dystrybutorem kursów językowych, prowadzonych Metodą Colina Rose, brytyjskiego psychologa, autora programów edukacyjnych, stosowanych od 2005 roku przez blisko połowę brytyjskich szkół. Oferuje możliwość prowadzenia szkoły, jako własnej, niezależnej firmy, w ramach sieci franczyzowej pod marką SzybkiAngielski.pl.
Zrozumienie tematu
Krzysztof Litwiński, prezes Instytutu Colina Rose, zapewnia, że każdy z partnerów konceptu SzybkiAngielski.pl, ma z jednej strony dużą niezależność w prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa, z drugiej – posługuje się marką rozpoznawalną na polskim rynku i korzysta z know-how sieci.
W ramach współpracy Instytut zapewnia swoim partnerom pełne wparcie i szkolenia metodyczne, operacyjne oraz sprzedażowe.
– Udostępniamy gotowe narzędzia do realizacji kursów, plany lekcji oraz materiały reklamowe. Zapewniamy dostęp do Akademii Dobrych Praktyk – autorskiego narzędzia zawierającego filmy instruktażowe i webinaria ekspertów sieci SzybkiAngielski.pl. Doskonale znamy potrzeby naszych franczyzobiorców, które pojawiają się na każdym etapie rozwoju i na bieżąco doradzamy w zakresie sprawnego zarządzania szkołą – mówi Krzysztof Litwiński.
Od franczyzobiorców firma oczekuje przede wszystkim rozumienia, czym jest nowoczesna edukacja, zorientowania biznesowego oraz czerpania przyjemności z pracy z ludźmi. Bardzo ważna jest również chęć ciągłego rozwoju i gotowość do szkoleń.
Istotne jest zaangażowanie
Opłata wstępna za przystąpienie szkoły do systemu franczyzowego SzybkiAngielski.pl wynosi łącznie 25 tys zł plus 3680 zł VAT. Z tej kwoty 6 tys. zł brutto jest przeznaczane na sfinansowanie kampanii reklamowej nowej szkoły w internecie w początkowym okresie działalności.
– Kampania jest zarządzana przez specjalistów, współpracujących z nami od lat i posiadających ogromne doświadczenie w zarządzaniu kampanią, w różnej wielkości miast – mówi Krzysztof Litwiński.
Ponadto firma udziela szkole 100 proc. rabatu na opłaty na rzecz franczyzobiorcy z tytułu realizacji pierwszych 10 kursów, czyli łącznie 10 tys. zł, o ile zostaną sprzedane w okresie do czterech miesięcy od otwarcia placówki dla klientów.
Franczyzobiorcy nie ponoszą żadnych stałych, ryczałtowych opłat z tytułu przynależności do sieci.
– Rozliczamy się tylko w oparciu o sprzedaż, dlatego sukces szkoły partnerskiej jest dla nas równie ważny, jak dla samej placówki. Opłata z tytułu sprzedanego kursu obejmuje podręczniki, loginy do platformy e-learningowej, obsługę bieżącą, a także pakiet szkoleń sprzedażowych, marketingowych oraz trenerskich – mówi Krzysztof Litwiński.
Franczyzodawca twierdzi, że już w pierwszym roku działalności można osiągnąć zyski. Uważa, że sukces jest wprost proporcjonalny do zaangażowania w biznes. Sprzedaż w najlepszych szkołach utrzymuje się na poziomie 1-1,5 kursu na tysiąc mieszkańców rocznie.
Ambitne plany
Obecnie firma ma dwie placówki własne w Warszawie oraz we Wrocławiu oraz 34 placówki partnerskie.
– Miniony rok był niezwykle trudny dla całej branży edukacyjnej. Wiele szkół językowych musiało zamknąć swoje oddziały. My od momentu wybuchu pandemii otworzyliśmy pięć nowych szkół partnerskich, które działają z sukcesem. Dzięki bieżącej współpracy, relacji i kontakcie, które utrzymujemy z naszymi partnerami, żadna z naszych autoryzowanych placówek nie zamknęła, ani nie zawiesiła swojej działalności w wyniku pandemii. Bardzo szybko dostosowaliśmy się do nowej rzeczywistości i zapewniliśmy możliwość dalszej sprzedaży oraz realizacji kursów. Wprowadziliśmy możliwość nauki online oraz zupełnie nowy produkt – pierwszy na świecie kurs Metodą Colina Rose dla dzieci w wieku 10-14 lat – mówi Krzysztof Litwiński.
Obecnie Instytut poszukuje nowych partnerów w całej Polsce. Szkołę partnerską SzybkiAngielski.pl można otworzyć w mieście, które ma minimum 50 tys. mieszkańców. W wyjątkowych sytuacjach ta liczba może być nieco mniejsza.
– W 2021 roku chcemy powiększyć liczbę szkół partnerskich w Polsce, tak, aby każdym większym mieście można było skorzystać z kursów Metodą Colina Rose – mówi Krzysztof Litwiński.
Jego zdaniem SzybkiAngielski.pl na rynku wyróżnia się skutecznością.
– W ciągu ostatnich 11 lat nauczyliśmy języka angielskiego ponad 20 tys. osób, w tym liczne grono znanych gwiazd i artystów, menedżerów i przedstawicieli największych firm. Aż 97 proc. osób kończy nasz kurs z efektem swobodnej komunikacji, a 94 proc. poleca nas bliskim i znajomym – mówi Krzysztof Litwiński
WIZYTÓWKA SIECI SZYBKIANGIELSKI.PL
Sieć szkół języka angielskiego.
- liczba placówek – dwie własne i 34 partnerskie
- kwota inwestycji – 25 tys. zł plus 3680 zł VAT
ZOBACZ W KATALOGU
Abakus Europe
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Akademia Młodych Sportowców
Zajęcia sportowe dla dzieci
Akademia Pamięci
Treningi pamięci
AMAkids Polska
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Best Brain
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Brazilian Soccer Schools
Szkoły piłkarskie dla dzieci
EarlyMath
Szkoły matematyki
Early Stage
Szkoły języka angielskiego
Edu3Dkacja
Zajęcia edukacyjne projektowania i drukowania 3D
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Emotka
Zajęcia w zakresie inteligencji emocjonalnej
Galileusz
Kursy maturalne, ósmoklasisty, korepetycje
Giganci Programowania
Zajęcia z programowania dla dzieci i młodzieży
Helen Doron English / Español
Szkoły języka angielskiego
IQ UP!
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Kids&Us
Szkoły języka angielskiego
KnockKnock
Zajęcia z majsterkowania dla dzieci
La Mancha
Szkoły języka hiszpańskiego i portugalskiego
Lingotot
Szkoły języka angielskiego
MałyInżynier.pl
Zajęcia z robotyki i eksperymentów
MathRiders Polska
Szkoły matematyki
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Szkoły matematyki
Restart
Warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych
SmartyKids
Centra edukacji i rozwoju
Socatots
Zajęcia sportowe dla dzieci
Verbatoria
Centra kreatywności dla dorosłych i dzieci
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży edukacja
Abakus Europe
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Akademia Młodych Sportowców
Zajęcia sportowe dla dzieci
Akademia Pamięci
Treningi pamięci
AMAkids Polska
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Best Brain
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Brazilian Soccer Schools
Szkoły piłkarskie dla dzieci
EarlyMath
Szkoły matematyki
Early Stage
Szkoły języka angielskiego
Edu3Dkacja
Zajęcia edukacyjne projektowania i drukowania 3D
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Emotka
Zajęcia w zakresie inteligencji emocjonalnej
Galileusz
Kursy maturalne, ósmoklasisty, korepetycje
Giganci Programowania
Zajęcia z programowania dla dzieci i młodzieży
Helen Doron English / Español
Szkoły języka angielskiego
IQ UP!
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Kids&Us
Szkoły języka angielskiego
KnockKnock
Zajęcia z majsterkowania dla dzieci
La Mancha
Szkoły języka hiszpańskiego i portugalskiego
Lingotot
Szkoły języka angielskiego
MałyInżynier.pl
Zajęcia z robotyki i eksperymentów
MathRiders Polska
Szkoły matematyki
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Szkoły matematyki
Restart
Warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych
SmartyKids
Centra edukacji i rozwoju
Socatots
Zajęcia sportowe dla dzieci
Verbatoria
Centra kreatywności dla dorosłych i dzieci
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


