Biznes dla miast powyżej 50 tys. mieszkańców

Kursy na wyłączność
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Polsko-brytyjski Instytut Colina Rose jest wyłącznym dystrybutorem kursów językowych, prowadzonych Metodą Colina Rose, brytyjskiego psychologa, autora programów edukacyjnych, stosowanych od 2005 roku przez blisko połowę brytyjskich szkół. Oferuje możliwość prowadzenia szkoły, jako własnej, niezależnej firmy, w ramach sieci franczyzowej pod marką SzybkiAngielski.pl.

Zrozumienie tematu

Krzysztof Litwiński, prezes Instytutu Colina Rose, zapewnia, że każdy z partnerów konceptu SzybkiAngielski.pl, ma z jednej strony dużą niezależność w prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa, z drugiej – posługuje się marką rozpoznawalną na polskim rynku i korzysta z know-how sieci.

W ramach współpracy Instytut zapewnia swoim partnerom pełne wparcie i szkolenia metodyczne, operacyjne oraz sprzedażowe.

Udostępniamy gotowe narzędzia do realizacji kursów, plany lekcji oraz materiały reklamowe. Zapewniamy dostęp do Akademii Dobrych Praktyk – autorskiego narzędzia zawierającego filmy instruktażowe i webinaria ekspertów sieci SzybkiAngielski.pl. Doskonale znamy potrzeby naszych franczyzobiorców, które pojawiają się na każdym etapie rozwoju i na bieżąco doradzamy w zakresie sprawnego zarządzania szkołą – mówi Krzysztof Litwiński.

Od franczyzobiorców firma oczekuje przede wszystkim rozumienia, czym jest nowoczesna edukacja, zorientowania biznesowego oraz czerpania przyjemności z pracy z ludźmi. Bardzo ważna jest również chęć ciągłego rozwoju i gotowość do szkoleń.

Istotne jest zaangażowanie

Opłata wstępna za przystąpienie szkoły do systemu franczyzowego SzybkiAngielski.pl wynosi łącznie 25 tys zł plus 3680 zł VAT. Z tej kwoty 6 tys. zł brutto jest przeznaczane na sfinansowanie kampanii reklamowej nowej szkoły w internecie w początkowym okresie działalności.

Kampania jest zarządzana przez specjalistów, współpracujących z nami od lat i posiadających ogromne doświadczenie w zarządzaniu kampanią, w różnej wielkości miast – mówi Krzysztof Litwiński.

Ponadto firma udziela szkole 100 proc. rabatu na opłaty na rzecz franczyzobiorcy  z tytułu realizacji pierwszych 10 kursów, czyli łącznie 10 tys. zł, o ile zostaną sprzedane w okresie do czterech miesięcy od otwarcia placówki dla klientów.

Franczyzobiorcy nie ponoszą żadnych stałych, ryczałtowych opłat z tytułu przynależności do sieci.

 Rozliczamy się tylko w oparciu o sprzedaż, dlatego sukces szkoły partnerskiej jest dla nas równie ważny, jak dla samej placówki. Opłata z tytułu sprzedanego kursu obejmuje podręczniki, loginy do platformy e-learningowej, obsługę bieżącą, a także pakiet szkoleń sprzedażowych, marketingowych oraz trenerskich – mówi Krzysztof Litwiński.

Franczyzodawca twierdzi, że już w pierwszym roku działalności można osiągnąć zyski. Uważa, że sukces jest wprost proporcjonalny do zaangażowania w biznes. Sprzedaż w najlepszych szkołach utrzymuje się na poziomie 1-1,5 kursu na tysiąc mieszkańców rocznie.

Ambitne plany

Obecnie firma ma dwie placówki własne w Warszawie oraz we Wrocławiu oraz 34 placówki partnerskie. 

Miniony rok był niezwykle trudny dla całej branży edukacyjnej. Wiele szkół językowych musiało zamknąć swoje oddziały. My od momentu wybuchu pandemii otworzyliśmy pięć nowych szkół partnerskich, które działają z sukcesem. Dzięki bieżącej współpracy, relacji i kontakcie, które utrzymujemy z naszymi partnerami, żadna z naszych autoryzowanych placówek nie zamknęła, ani nie zawiesiła swojej działalności w wyniku pandemii. Bardzo szybko dostosowaliśmy się do nowej rzeczywistości i zapewniliśmy możliwość dalszej sprzedaży oraz realizacji kursów. Wprowadziliśmy możliwość nauki online oraz zupełnie nowy produkt – pierwszy na świecie kurs Metodą Colina Rose dla dzieci w wieku 10-14 lat – mówi Krzysztof Litwiński.

Obecnie Instytut poszukuje nowych partnerów w całej Polsce. Szkołę partnerską SzybkiAngielski.pl można otworzyć w mieście, które ma minimum 50 tys. mieszkańców. W wyjątkowych sytuacjach ta liczba może być nieco mniejsza.

W 2021 roku chcemy powiększyć liczbę szkół partnerskich w Polsce, tak, aby każdym większym mieście można było skorzystać z kursów Metodą Colina Rose – mówi Krzysztof Litwiński.

Jego zdaniem SzybkiAngielski.pl na rynku wyróżnia się skutecznością.

W ciągu ostatnich 11 lat nauczyliśmy języka angielskiego ponad 20 tys. osób, w tym liczne grono znanych gwiazd i artystów, menedżerów i przedstawicieli największych firm. Aż 97 proc. osób kończy nasz kurs z efektem swobodnej komunikacji, a 94 proc. poleca nas bliskim i znajomym – mówi Krzysztof Litwiński

 

WIZYTÓWKA SIECI SZYBKIANGIELSKI.PL

Sieć szkół języka angielskiego.

  • liczba placówek – dwie własne i 34 partnerskie
  • kwota inwestycji – 25 tys. zł plus 3680 zł VAT
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €