Zarobek na zielonej energii

Pieniądze na start
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma SolarisGroup.pl ruszyła z franczyzą. Oferuje ona rozwiązania z zakresu fotowoltaiki, ogrzewania oraz chłodzenia obiektów. Franczyzobiorcy, którzy zdecydują się na współpracę z tą siecią, mogą zaoferować swoim klientom szeroki wybór produktów i usług.

Duży wybór

Odbiorcami usług SolarisGroup.pl są między innymi osoby, które dopiero budują dom.

– Możemy im zaproponować ogrzewanie w postaci pompy ciepła, kabli, mat oraz folii grzewczych, a także grzejników na podczerwień. Natomiast dla osób, które decydują się wymienić dotychczasowe źródło ciepła, mamy w ofercie pompy ciepła oraz kotły elektryczne – mówi Paweł Szumlański, dyrektor ds. franczyzy w SolarisGroup.pl.
Uzupełnieniem oferty są instalacje fotowoltaiczne, dzięki którym powyższe rozwiązania stają się ekonomiczne i tanie.

– Tak szeroka oferta sprzyja rozwojowi franczyzobiorców, ponieważ dzięki temu mogą docierać do szerokiego grona klientów – mówi Paweł Szumlański.

Potencjalni fanczyzobiorcy muszą cechować się prosprzedażowym nastawieniem, determinacją oraz otwartością na przyswajanie nowej wiedzy.

– Rynek OZE stale się zmienia i będzie się zmieniał w dalszym ciągu. Klienci mają coraz większą wiedzę, dlatego są bardzo wymagający, a naszym zadaniem jest spełnić ich oczekiwania – mówi Paweł Szumlański.

Kto pierwszy, ten lepszy

SolarisGropu.pl zapewnia swoim franczyzobiorcom wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu. Od wyboru lokalu, jego wyposażenia, poprzez intensywny proces szkoleniowy składający się z kilkunastu modułów, wsparcie marketingowe, jak również rekrutację współpracowników i dostarczanie leadów sprzedażowych oraz systemu CRM.

– Ponadto dzielimy się naszym know-how w zakresie budowania sieci sprzedaży, obsługi klienta, budowania marki w socialmediach i tym podobne – mówi Paweł Szumlański.

Koszt inwestycji we współpracę wynosi ok. 10 tys. zł. W tej kwocie mieści się kompleksowe wyposażenie biura oraz jego obrandowanie. Do tego funkcjonują dwie opłaty miesięczne: franczyzowa, liczona jako procent od sprzedaży oraz ryczałtowa opłata marketingowa. Łącznie wynoszą one kilkaset złotych miesięcznie. Pierwszych 20 franczyzobiorców zostanie zwolnionych z miesięcznej opłaty franczyzowej.
Zwrot z inwestycji jest natychmiastowy.

– Mamy franczyzobiorców, którzy jeszcze fizycznie nie otworzyli biura, a już sprzedali instalacje, dzięki którym zarobili więcej niż zainwestowali. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której zwrot z inwestycji nie następuje w pierwszym miesiącu, aczkolwiek najwięcej zależy od zaangażowania franczyzobiorcy – mówi Paweł Szumlański.

Ambitne plany

Obecnie SolarisGroup.pl ma otwartych pięć biur franczyzowych. Firma podpisała już kolejnych 12 umów. Dzięki temu w trzecim kwartale tego roku w sieci będzie działać 18 oddziałów franczyzowych. – Do końca 2021 roku planujemy otworzyć 40 placówek – mówi Paweł Szumlański.
Firma szuka franczyzobiorców w całej Polsce, w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców.

– Nie zamykamy się jednak na miasta z mniejszą liczbą mieszkańców. Najważniejszy jest nasz partner i to jak chce rozwijać swój biznes, a nie wielkość miasta – mówi Paweł Szumlański.

Jego zdaniem SolarisGroup.pl na rynku wyróżnia kompleksowość, i to zarówno z punktu widzenia klienta, jak i franczyzobiorcy.

– Klienci otrzymują dostęp do szerokiej gamy produktów w jednym miejscu i u jednego doradcy. Natomiast franczyzobiorcy mają bardzo szerokie wsparcie z naszej strony na każdym etapie prowadzenia biznesu – przekonuje Paweł Szumlański.

W czasie pandemii firma skupiała się na dostarczaniu sprzedawcom jak największej liczby leadów sprzedażowych, ponieważ mniej spotkań z klientami przekładało się na podpisanie umów.

– Naszym celem było utrzymanie sprzedaży na poziomie, który zapewniał bezpieczeństwo finansowe naszym partnerom. Dzięki zaangażowaniu call center wyniki były satysfakcjonujące – mówi Paweł Szumlański.

WIZYTÓWKA SIECI SOLRISGROUP.PL

Firma oferuje rozwiązania z zakresu fotowoltaiki, ogrzewania oraz chłodzenia obiektów.

  • liczba placówek franczyzowych – 5
  • kwota inwestycji – 10 tys. zł
  • miesięczne opłaty – kilkaset złotych
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €