Biznes z niską inwestycją

– Zwrot z inwestycji w naszą pizzerię powinien nastąpić po 3-4 miesiącach – mówi Wojciech Goduński, który wprowadza na rynek nowy koncept Amori Pomodori.
Ma Pan już w swoim pakiecie marek franczyzowych dużą sieć pizzerii, czyli Biesiadowo. Czemu uruchamia Pan kolejny koncept?
Sieć pizzerii Amori Pomodori powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów na oryginalną włoską kuchnię. Jako specjaliści od pizzy postawiliśmy na pizzerię w prawdziwie włoskim stylu, z krótkim, ale bardzo dobrym jakościowo menu. Poza oryginalnymi włoskimi potrawami, pizzą i przekąskami Amori Pomodori to także starannie wyselekcjonowane wina dopasowane do karty menu. Chcemy stworzyć lokale o niepowtarzalnym włoskim klimacie. Ciasto do pizzy przygotowujemy z najlepszej jakości składników. Jako jedyni na rynku posiadamy własne centrum dystrybucyjne, co gwarantuje powtarzalność smaków we wszystkich lokalach.
Gdzie chce pan rozwijać koncept Amori Pomodori?
Amori Pomodori sprawdzi się w dużych miastach oraz w mniejszych miejscowościach. Najważniejsze, aby pizzeria znajdowała się w miejscach o dużym natężeniu ruchu, na osiedlach mieszkaniowych, w galeriach handlowych. Jeśli chcemy otworzyć biznes w mniejszej miejscowości, ale cechuje się ona zadowalającym natężeniem ruchu, liczba mieszkańców absolutnie nie ma znaczenia. Zanim podpiszemy umowę franczyzową, franczyzobiorca powinien przedstawić nam podpisaną umowę najmu lokalu. Lokal powinien mieć minimum 70 m2 – na takiej powierzchni możemy już otworzyć pizzerię z salą obsługi klienta oraz pełnym zapleczem gastronomicznym. Mile widziane jest miejsce na ogródek – w okresie letnim przyciąga większą liczbę klientów.
Jakie są wymagania wobec kandydatów na franczyzobiorców?
Od potencjalnych franczyzobiorców nie wymagamy doświadczenia w branży. Liczy się zaangażowanie i motywacja do prowadzenia własnego biznesu. Zapewniamy pomoc oraz pełne wsparcie podczas otwarcia lokalu, jak i w trakcie prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może też liczyć na darmowe szkolenia personelu.
A na jakie wydatki trzeba się przygotować, inwestując w Amori Pomodori?
Lokal można otworzyć już za 45,7 tys. zł netto. Mamy szczegółowe kalkulacje pokazujące, że to realna kwota. Nie pobieramy opłat wstępnych, a miesięczna opłata franczyzowa to 4 proc. od obrotu. Szacujemy, że zwrot z inwestycji powinien nastąpić po 3-4 miesiącach działalności.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
WIZYTÓWKA AMORI POMODORI
Pizzerie we włoskim stylu.
- minimalna kwota inwestycji 45,7 tys. zł
- miesięczna opłata franczyzowa 4 proc. od obrotu
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej