Duże zainteresowanie franczyzą

Xeromatic podczas pandemii pozyskał wielu nowych partnerów franczyzowych. Kto najchętniej dołącza do sieci?
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Xeromatic, agencja marketingowa i drukarnia, w ostatnim czasie rozwija się bardzo szybko. Firma zajmuje się reklamą online i offline. Jej partnerzy zarabiają na marketingu internetowym, jak również na produktach takich jak: wizytówki, ulotki, banery, plakaty czy gadżety reklamowe. Łącznie firma dysponuje kilkudziesięcioma produktami w kilkuset konfiguracjach.
Oficjalnie z franczyzą firma ruszyła w 2017 roku. Dzisiaj w sieci działa kilkudziesięciu partnerów. W czasie pandemii nie zwolniła tempa.
– Najszybciej rozwija się ostatnio marketing online. To naturalne, bo w czasie pandemii ludzie zostali w domach, co wymusiło na wielu firmach mocniejsze wejście do sieci. Mamy dużo zleceń na budowę stron internetowych i sklepów, ich pozycjonowanie oraz założenie, czy też obsługę kont w social mediach. Coraz więcej klientów pyta też o videomarketing i Google Ads – mówi Piotr Stefański, prezes Xeromatic.
Firma w czasie pandemii cały czas zdobywała nowych partnerów. Prowadzenie agencji reklamowej zaczęło być postrzegane jako biznes, który dobrze się sprawdza w kryzysie. W przypadku Xeromatic dużym ułatwieniem na starcie jest także to, że firma nie wymaga posiadania lokalu.
– Szczególnie na początku współpracy pracujemy w biurze naszego klienta, wychodzimy do niego. Biznes można rozpocząć zatem, posiadając jedynie telefon i komputer – zapewnia Piotr Stefański.
Dodaje, że często do Xeromatic dołączają osoby, które już mają swoją działalność, ale chcą się rozwijać i decydują się na drugi biznes. Często zakładają agencję reklamową i dzięki temu promują swój już działający biznes. Dostają do tego odpowiednie know how i wiedzę i dzięki temu zarabiają jeszcze na sprzedaży usług Xeromatic. Są też tacy partnerzy, którzy chcą się zajmować tylko działalnością reklamową.
Inwestycja we współpracę z Xeromatic wynosi 15 tys. zł. Potem franczyzobiorcy są zobowiązani do regulowania co miesiąc opłaty rzędu 399 zł.
Kilkadziesiąt tysięcy w miesiąc
Dobrym przykładem na to, że Xeromatic w czasie pandemii pozwalał dobrze zarobić, jest historia Michała Głowali. Działa on w sieci od półtora roku i ma 22 lata. Etat w korporacji porzucił w czerwcu 2020 roku, żeby całkiem poświęcić się Xeromaticowi. Od tamtej pory cieszy się najlepszymi zarobkami w życiu. Już w sierpniu 2020 roku osiągnął przychód 55 tys. zł, z czego około połowa stanowiła jego czysty zysk. Do tej pory pracował sam, w tym roku zaczął jednak także zatrudniać ludzi.
Dobrze sobie radzi także Michał Bęcki, który działa pod marką Xeromatic od września ubiegłego roku.
– Inwestycja zwróciła mi się po mniej więcej trzech miesiącach – mówi Michał Bęcki.
Jego zdaniem działalność w ramach Xeromatic bez problemu można łączyć z innym biznesem, choć zarobki są wprost proporcjonalne do tego, ile czasu i wysiłku wkłada się w ten biznes.
– Konkurencja na rynku jest duża. Moim zdaniem sprawne wejście w ten biznes wymaga komunikatywności. Większość naszej pracy to rozmowa z klientem – mówi Michał Bęcki.
Dodaje, że istotna jest również ogólna wiedza o funkcjonowaniu firm, ale przede wszystkim marketingowa.
– Trzeba znać produkt od podszewki i umieć dobrze przekazać klientom, jak on działa i co mogą dzięki niemu zyskać – mówi Michał Bęcki.
WIZYTÓWKA XEROMATIC
Sieć agencji reklamowych.
- Kilkudziesięciu partnerów franczyzowych
- Inwestycja w wysokości 15 tys. zł
- Zwrot z inwestycji kilka miesięcy
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...