Biznes się obronił

Sklep w małym mieście
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Izabela Stodolny od kilku lat jestem menedżerem działu odzieżowego Galerii Bocheńskiej. Pod opieką ma kilkanaście firm, z którymi współpracuje między innymi na zasadzie franchisingu. Pod koniec  2020 r., a więc chwilę przed wybuchem pandemii, zdecydowała się na współpracę z Pako Jeans.

– Uznałam, że ta marka dobrze wkomponuje się w naszą ofertę i spodoba się klientom – mówi Izabela Stodolny.

Ubrania dla facetów

Pako Jeans swoją ofertę kieruje do  mężczyzn w różnym wieku.

– Casualowa stylistyka i inspiracje czerpane z głównych nurtów mody przeplatają się z dobrą jakością i atrakcyjną ceną.  Szeroki asortyment zarówno odzieży, jak i dodatków pozwala na kreowanie niepowtarzalnego stylu niezależnie od tego jaką drogą zawodową dany mężczyzna podąża i czym się interesuje. Ponadto Pako Jeans ma również szeroki wachlarz akcesoriów, których często brakuje w popularnych sieciówkach, a jak są, to nie spełniają kryteriów dojrzalszego pokolenia – mówi Izabela Stodolny.

Dodaje, że od samego początku współpraca z Pako Jeans była bezproblemowa, a franczyzodawca – otwarty i zaangażowany.

W czasie pandemii sklep Pako Jeans w Galerii Bocheńskiej, podobnie jak inne sklepy odzieżowe, był zamknięty.

– Uratowało nas jednak to, że należymy do dużej firmy Igloo, produkującej urządzenia chłodnicze. Dzięki temu wszyscy nasi pracownicy na czas zamknięcia galerii mogli zostać przesunięci do innych działów – mówi Izabela Stodolny.

Dzisiaj, pomimo, że czasy są trudne i niepewne, jest ona pełna optymizmu.
– Jeśli ktoś chce się rozwijać i pracować zawsze znajdzie zajęcie, które da mu satysfakcję. Galeria Bocheńska, jak każda inna placówka tego typu, potrzebuje czasu, aby wrócić do stanu sprzed pandemii, ale jesteśmy na dobrej drodze – mówi Izabela Stodolny.

Nowa strategia

Wojciech Fudali, dyrektor Pako Jeans, przyznaje, że w czasie pandemii kilka punktów franczyzowych zakończyło swoją działalność.

– Ogólnie jednak jesteśmy na plusie. Przybyło nam 13 lokali, a tylko trzy się zamknęły – mówi Wojciech Fudali.

Przede wszystkim otwierają się obecnie lokale marki w działających już sklepach odzieżowych.

– Generalnie na rynku sklepów odzieżowych raczej ubywa niż przybywa, więc otwieranie Pako Jeans w działających już sklepach, jako kolejny brand, zarówno dla nas, jak i dla franczyzobiorców jest bezpiecznym rozwiązaniem. My wchodzimy w działający już sklep, a franczyzobiorca zyskuje szeroki asortyment – mówi Wojciech Fudali.

Sklepy marki działają głównie w centrach małych miasteczek. Od kilku miesięcy firma notuje spore wzrosty obrotów, sięgające nawet 100 proc.

Jedyna inwestycja we współpracę z Pako Jeans to kaucja rzędu 5 tys. zł. Franczyzodawca wymaga też odpowiedniej ekspozycji towaru oraz lokalizacji sklepu. Celem firmy jest osiągnięcie 50 lokali franczyzowych w Polsce. W tej chwili ma ich 15.

WIZYTÓWKA PAKO JEANS

  • liczba placówek franczyzowych – 15
  • kwota inwestycji – kaucja 5 tys. zł

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €