Biznes się obronił
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Izabela Stodolny od kilku lat jestem menedżerem działu odzieżowego Galerii Bocheńskiej. Pod opieką ma kilkanaście firm, z którymi współpracuje między innymi na zasadzie franchisingu. Pod koniec 2020 r., a więc chwilę przed wybuchem pandemii, zdecydowała się na współpracę z Pako Jeans.
– Uznałam, że ta marka dobrze wkomponuje się w naszą ofertę i spodoba się klientom – mówi Izabela Stodolny.
Ubrania dla facetów
Pako Jeans swoją ofertę kieruje do mężczyzn w różnym wieku.
– Casualowa stylistyka i inspiracje czerpane z głównych nurtów mody przeplatają się z dobrą jakością i atrakcyjną ceną. Szeroki asortyment zarówno odzieży, jak i dodatków pozwala na kreowanie niepowtarzalnego stylu niezależnie od tego jaką drogą zawodową dany mężczyzna podąża i czym się interesuje. Ponadto Pako Jeans ma również szeroki wachlarz akcesoriów, których często brakuje w popularnych sieciówkach, a jak są, to nie spełniają kryteriów dojrzalszego pokolenia – mówi Izabela Stodolny.
Dodaje, że od samego początku współpraca z Pako Jeans była bezproblemowa, a franczyzodawca – otwarty i zaangażowany.
W czasie pandemii sklep Pako Jeans w Galerii Bocheńskiej, podobnie jak inne sklepy odzieżowe, był zamknięty.
– Uratowało nas jednak to, że należymy do dużej firmy Igloo, produkującej urządzenia chłodnicze. Dzięki temu wszyscy nasi pracownicy na czas zamknięcia galerii mogli zostać przesunięci do innych działów – mówi Izabela Stodolny.
Dzisiaj, pomimo, że czasy są trudne i niepewne, jest ona pełna optymizmu.
– Jeśli ktoś chce się rozwijać i pracować zawsze znajdzie zajęcie, które da mu satysfakcję. Galeria Bocheńska, jak każda inna placówka tego typu, potrzebuje czasu, aby wrócić do stanu sprzed pandemii, ale jesteśmy na dobrej drodze – mówi Izabela Stodolny.
Nowa strategia
Wojciech Fudali, dyrektor Pako Jeans, przyznaje, że w czasie pandemii kilka punktów franczyzowych zakończyło swoją działalność.
– Ogólnie jednak jesteśmy na plusie. Przybyło nam 13 lokali, a tylko trzy się zamknęły – mówi Wojciech Fudali.
Przede wszystkim otwierają się obecnie lokale marki w działających już sklepach odzieżowych.
– Generalnie na rynku sklepów odzieżowych raczej ubywa niż przybywa, więc otwieranie Pako Jeans w działających już sklepach, jako kolejny brand, zarówno dla nas, jak i dla franczyzobiorców jest bezpiecznym rozwiązaniem. My wchodzimy w działający już sklep, a franczyzobiorca zyskuje szeroki asortyment – mówi Wojciech Fudali.
Sklepy marki działają głównie w centrach małych miasteczek. Od kilku miesięcy firma notuje spore wzrosty obrotów, sięgające nawet 100 proc.
Jedyna inwestycja we współpracę z Pako Jeans to kaucja rzędu 5 tys. zł. Franczyzodawca wymaga też odpowiedniej ekspozycji towaru oraz lokalizacji sklepu. Celem firmy jest osiągnięcie 50 lokali franczyzowych w Polsce. W tej chwili ma ich 15.
WIZYTÓWKA PAKO JEANS
- liczba placówek franczyzowych – 15
- kwota inwestycji – kaucja 5 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


