Food truck na cały rok

Budowa sieci
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Punkty Cukrem i Solą sprzedają ciepłe przekąski, m.in. zapiekanki, frytki belgijskie, frytki z batatów, ziemniaki zakręcone, kanapki grillowane na ciepło, churrosy, kawy oraz koktajle owocowe.

- Ostatnio skupiliśmy się na dopracowaniu i poszerzeniu naszego menu – mówi Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą. - Właśnie wprowadzamy nowe produkty, które wzbogacą naszą ofertę na sezon jesienno-zimowy. To burgery z szarpaną wołowiną oraz party boxy. Te ostatnie to świetna propozycja na imprezy czy spotkania towarzyskie. Zawierają przekąski w typie finger food. Przygotowujemy je na zamówienie, z dowozem lub odbiorem własnym. Dla food trucków na zimę to bardzo dobre rozwiązanie.

Ile na inwestycję?

Na razie Cukrem i Solą otwiera punkty w Warszawie i okolicach. W stolicy ma cztery własne, do tego jeden franczyzowy w Legionowie.

- Wkrótce jeden z naszych punktów własnych przekażemy w ręce franczyzobiorcy – zapowiada Kamil Woźniak.

Wszystkie punkty działają w formie przyczep gastronomicznych, ale marka umożliwia także otwarcie lokalu stacjonarnego.

- Właśnie takie otwarcie lokalu własnego mamy w planie na wiosnę przyszłego roku – dodaje franczyzodawca.

Wysokość inwestycji w lokal własny zależy od stanu technicznego lokalu. Franczyzodawca szacuje, że w przypadku pomieszczeń przystosowanych już do potrzeb gastronomii to 40-60 tys. zł. Jeśli natomiast licencjobiorca wybierze przyczepę gastronomiczną, jej koszt to ok. 82 tys. zł netto.

- Można jednak skorzystać z kredytu lub leasingu. Współpracujemy z firmami zajmującymi się pomocą w uzyskiwaniu finansowania zewnętrznego – podkreśla Kamil Woźniak.

Przyczepa pod klucz

Franczyzodawca nie pobiera wstępnej opłaty licencyjnej. Miesięczna opłata franczyzowa w przypadku przyczepy wynosi 500 zł netto, a przy lokalu stacjonarnym 850 zł netto. Franczyzobiorca otrzymuje obrandowaną i w pełni wyposażoną przyczepę gastronomiczną. W środku znajduje się m.in. piec konwekcyjny, frytownice, grill, maszyna do ziemniaka zakręconego, blender kielichowy, lodówki, zamrażalki. Przyczepy są też wyposażone w monitoring i klimatyzację. Potrzebują przyłącza prądu, więc licencjobiorca powinien wziąć to pod uwagę, wybierając lokalizację.

- Jeśli franczyzobiorca woli zlecić nam pozyskanie lokalizacji, możemy się tym oczywiście zająć. Jednak w takim przypadku pobieramy dodatkową opłatę w wysokości 1,5 proc. od miesięcznego obrotu – wyjaśnia Kamil Woźniak.

Cukrem i Solą chce się rozwijać zarówno w dużych, jak i małych miastach. Kandydaci na franczyzobiorców nie muszą mieć doświadczenia w gastronomii. Przejdą szkolenia przygotowujące do pracy, podobnie jak ich pracownicy.

 

WIZYTÓWKA CUKREM I SOLĄ

Sieć punktów gastronomicznych z fast foodem.

  • 4 jednostki własne
  • 1 placówka franczyzowa
  • 2 formaty lokali
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €